CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday 25 February 2011

nasib badan.


cuaca skunk memang tak menentu..panas terik di waktu tengahari dan hujan lebat di petang hari.I miss a cloudy day..where aku b0leh bersenam,berj0gging di tasik n r0nda2 cuci mata..ok, n3 arini just bese2..1 jam yang lepas aku ke klinik kesihatan pelajar untuk ke 2 kalinya..what f0r? sambung ubat..lol. macam sakit plak aku nie..mmg sakit pun..dah seminggu lebih batuk..pergi klinik last week jupe d0c n amik ubat tapi sampai ubat dah habis makan sume pun stil x sembuh2..inilah ketentuan..

n0w aku ses0rang jer kat bilik memandangkan sume rumates aku balik umah..yela, sy0k k0t umah dekat jer ngan kampus..jeles! nasib badanla..tapi aku ase bes k0t duk sorang2 gini..layan jela..nak kemas l0cker pun selesa, nak kemas segala harta karun pun mudah..pendek kata aku agak suka la duk berseorangan begini. after siap kemas2 sket aku berkira2 nak ke Shah Alam umah cik nana..lepak sane..best jugak leh landing depan tv..oho0..rindunye nak balik umah!! sabar2..next week insyaALLAH wil b 0ff t0 Ganu..yeah!


ppsstt : benci gile orang eg0. xyah nak eg0 tinggi2 sgt..tak ke mana p0n der..kui3..still tak taw wat t0 d0 t0m0rrow?? ini jawapannya..

I ♥ Bazaar @ Subang Parade


j0m! aktiviti ujung minggu yg kurang sehat.*duit K0NFEM habis* =p



till then.bye.





No comments: