CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday 21 February 2011

hari itu.


Assalamualaikum.

hello Monday! sudahkah anda menunaikan kewajipan anda wahai warga kampus sekalian?ok, saya sudah. hehe..aku main hentam jer klik2..nama nampak cam best aku click la..nama cam kureng sket aku bi0r..tapi yg pastinya aku pilih sume melayu..owh, bias kah? suke ati aku la der! straight t0 the p0int..n3 kali nie bukan nak cite pasal electi0n day or ape..nak cite hari yang aku hampir jadi tak waras..balik bilik terus tid0 mcm takmb0h bangun2..kepala pening, tekak sakit..huh, lengkap k0t! sejuk gile time tue..!

kota keriangan bukan..pergi ramai2 mmg riang habis!haha..one of my classmate pelawa trus aku 0N. kami p satu r0mbongan kira2 dalam 23 orang..sampai sane masing2 bawak diri..heee

tiket murah jer..RM47 *tiket bus two ways,skyway two ways,outdoorgame* BERBALOI!!

oh0ho..ini pic wajib..

s0lero? sumpah sampai bile2 aku xkan naik..mau tertinggal jantung kat atas d0wh!




game nie yg paling truk or menakutkan yg aku main k..paling best roller coaster!!dum2.


pic aku mencapap mesti ader..hii

sp0t me!! layan!

fr0m left : En Putra,En Aiman, Cik Ja n my future BIL,En Gg..



thanks to all..i had s0 much fun there!


ppsstt : arini electi0n day kat UM..ada kes lawak di mana salah seorang cal0n diculik entah benar entah tidak..but i hate p0litic in campus! 0oooveeer k0t!

1 comment:

intaq said...

47ya jaa?murah2....

get well soon dear;))