CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday 24 February 2011

welkam jalilah =)


Assalamualaikum w.b.t

secara rasminya aku dah bukak akaun FB pagi tadi kira2 jam 1.10 pagi waktu Malaysia. kec0h jer 0d..haha..orang lain dah berzaman ader fb aku baru jer wujudkan akaun..nak buat cmaner inilah realiti hidup yang perlu dihadapi..kewkew..ha dulu seb0k jer adek aku nak t0long bukakkan akaun fb utk aku dan juga my bff, nana turut bengang kerana aku tiada fb..sume orang ambik berat pasal aku..sume nak t0long aku wujudkan akaun..s0 skunk..guys! u 0ll xperlu risau lagi ok..takut ngat eh aku ketinggalan zaman..kahkah..skunk dah ader FB..dan FB kesin0nim nya dgn BB sgtlah tggi..haha..blackberry biler lagi? ad0i..aku nie mmg ketinggalan betui..org laen dah berbuih gtw n p0st pasal dah memiliki BB..aku? stil berpikir2 nak tukar nset baru ke x..stil teragak2 nak text ayah nak mintak bb..ha..kelakar bukan..yela, aku nie mmg kureng sket ngn gajet2 n segala bnda IT n s0 on..urm sesape nak add aku kat FB leh search 'nur jalilah'. teng0k..pr0file name pun skema od..nmpak sgt budak baru belajar bersosial..=p



ok,daA~

ppsstt : Dr Sant0sh! kenape es0k?kenape Jumaat? adui..nak jugak buat replacement class ari Jumaat..sedangkan lam kepala aku nie Jumaat is h0liday! aagggagga!

1 comment:

dhaya said...

welcome!
at last.hehehe