CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday 12 February 2011

c0melnya Berbaju Kurung


Salam.

Selamat hujung minggu. Happy Saturday olls!

ok, nie first time aku rajin nak masuk contest yep..setelah di tag oleh Cik Fad aku ase cam simple jer syarat2 die s0 aku j0inla..f0r fun..hehe..thanks Fad!


tuan punya contest ni ialah Siti Khadijah

syarat2 wajib utk contest ni adalah spt berikut::

1) Entri contest "Comelnye Berbaju Kurung"
2) Link entri dengan blog
3) Sebab kenapa korang rasa perempuan pakai baju kurung itu comel
4) Letak gambar comel korang tuuu...=)
5) Pendapat tentang baju kurung
6) Jadi follower blog ni
7) Tag 5 orang rakan anda
Tarikh tutup penyertaan sampai 20 Febuari 2011 .

HADIAH :

Baju casual / Mini dress fesyen korea /Handbag
(tak tetap yang mana satu tp yg pasti antara 3 ni la dan akan dibberi
mengikut cita rasa tuan blog time beli yee)


ok, nie gambar yang aku pilih..why? nie pic the latest aku pakai baju kurung..dated 0n 5 February after pergi kenduri kawen..

me n nana
gambar yang dipertaruhkan (me n mybff,nana)
edited by cik nana

perempuan yang berbaju kurung nampak ayu dan sopan gitew. Lagipun baju kurung mudah dan menyenangkan kerja tak perlu fikir nak mix n match untuk ke mana-mana terutamanya ke kelas..just pick one and you are ready! Ramai juga lelaki suka tengok perempuan yang berbaju kurung, pernah ada seorang sahabat lelaki saya mengatakan bahawa perempuan yang memakai baju kurung nampak seksi ok! wah..chumel jew..

d0ne.

anda telah di tag.

nana misterinna
cik zue
kak an
dinie
mimi


ok,bye.


4 comments:

farah shafy said...

hai cik ja..bw kat cni..kawan nana erk..

Unknown said...

ok. i looooikee! :)

Unknown said...

ok. sy br perasan my coursemate.. huhu.. :P

Jalilah Jali said...

t0 farah:: yup..kawang nana..hehe