CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday 14 February 2011

cheer up guys!


Assalamualaikum dan selamat malam.

Isnin. m0stly ramai yang tak suka bc0z dah start kelas dan juga dah start keje..aku pun sama..kurang berkenan ngn hari Isnin..kelas mak oii kui 8 pagi..adus..rumates bergelimpangan duk layan mimpi aku ses0rang duk bersiap p class di awal pagi..huhu

0k, hari Sabtu hari tue aku hang out ngan my bel0ved lil br0 n my s0ulmate..wah..jiwang gitew.hee..dan juga kawan2 my lil br0..dah lame x kuar ramai2 camni..best ok! even kuar ngn budak2..xpe..layan jer..=p satu hari suntuk..sh0pping! chatting! singing! eating! ph0tosh0ot! yeah,awes0me!!

the best way t0 cheer y0urself up is t0 try t0 cheer s0meb0dy else up.w0keh?



ini laki2 kesayangan saya yep..

layan steamb0at/celup2 at Jalan Tuanku Abd Rahman..

i snap2 while the b0ys r sh0pping..lelaki tersangatlah cerewet!!huh

teman2 aku on that day..=)
En Mus,En Lee,En Ijat n Cik Nad

ini bukan di ICT k..dekat2 suda..melepak di The Curve..s0 happening!

next..Dataran Merdeka..
my lil br0..kami satu kepala..layan..kami suka membeli belah yg pastinya! kumpul kasut, bergambar, makan, lepak, n travel!


owh..there r my dream cars okes! Jazz n Ney0..kete En Ijat sp0rty habis kaw!

mereka..

agagggaa..bur0oks r muke aku...hiii

and..
my best pics on that day i guess..lol

like like like!


it is n0t h0w much we have, but h0w much we enj0y, that makes happiness.

ppsstt : selamat menyambut maulidur rasul..t0m0rr0w..i have a trip with friends..insyaALLAH...we will behave..

till then.bye.

No comments: