CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday 8 March 2011

ketenangan itu.

ketenangan bermula di sini..

salam. terasa lame gile aku d0p update belog nie..bukan xde cite untuk dik0ngsikan..tapi..kemalsan yang terlampau dan m0od suam2 suku buat aku malas nak mengadap lappy..ok, last week aku balik kampung..sy0ook ok! ape yg best? ketenangan yang di cari ada di situ!! aku suke teng0k suasana yang aman, kehijauan, dan air yang tenang..yeah, dat's my h0met0wn..like*


tasik kenyir..tempat yang wajib pergi bile balik kampung..aku suke pemandangan kat c2..alang2 menjenguk umah kedua kami..huhu..n0w, Ahmad Idham punye krew tgh buat pngambaran cite hantu kat Tasik Kenyir s0 aku layan la skali tgk org sh0oting..



my mum!! skunk if balik kampung sure akan kuar jln2 ngn mak n ayah..haha..rase cam kembali zaman kecik2 dulu..;)

hang out with my mum adalah wajib. biasanya mak aku s0rang2 jer p sana ke mari uruskan ape yg patut..s0, if aku ader kat umah aku lah yg jadi peneman setianye..T_T

aku paling suke ikut my mum p beli barang dapur..biasenye kami akan ke Mydin Mall..senang, sume ader kat c2..tapi biasanya brg aku punye paling banyak dalam tr0li..huhu..

kat KL xde ker brg nie sume ha?smpai stok runcit pun aku beli kat Ganu..hhehe..skil jimat cmnila..*selamat duit aku* =p

st0ck perfume p0n aku beli..kuikui..

b0rong jugak buku last week..ilmu pelita hidup!! umur dah makin meningkat nie aku lebih prefer baca buku2 yg berunsurkan motivasi agama n motivasi untuk jati diri..biar hidup kite lebih berkat dan bahagia...;)



ppsstt : wanita yang berakal dapat mengubah sahara yang tanous menjadi taman yang indah lagi subur..



till then. bye.

No comments: