CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 28 October 2009

kesyukuran anda.

tiada insan yang sempurna di dunia ini.
BERSYUKURLAH kita dengan segala yang kita miliki sekarang.
jangan terlalu eg0 dengan kemewahan mahupun kesenangan yang dimiliki.*anytime b0leh ditarik balik*
jangan terlalu mengharap kepada yang terbaik kerana DIA telah menentukan yang terbaik untuk kita.

sila mensyukuri dengan apa yang anda miliki sekarang..
you deserve it..

senarai kesyukuranku ::

1. Aku bahagia dengan kelurga yang aku miliki sekarang.aku selamat dilahirkan didalam keluarga Islam.Alhamdulillah..

2. Terima kasih kepadaNYa kerana mengurniakan aku seorang ibu yang cukup baik dan sangat menjaga kebajikan aku.selalu belikan aku macam2 tapi yang penting benda tue dia pun suka.ermm ibu yang selalu spend m0st 0f her m0ney every m0nth on my bill n my baby.biler tibe time aku ader Annual Dinner dia juga yang membusykan dirinya membawa aku menjelajah butik2 mencari pakaian yang sesuai utk aku..haish! Rindu giler kat emak aku oke.

3. have a very g0od n sp0rting dad yang mana sangat memahami diri aku tatkala aku sedih or dalam kesusahan. boleh slow talk ngn aku tak kira masa n berjoking. tak pernah reply 'n0' when i text t0 him n asking f0r the m0ney.thank f0r ne0..THANK U SO MUCH DAD! g0t every m0nth all0wance fr0m him but i still feel it's n0t enough c0z i can't spend f0r shopping.*s0key xpenting pun* h0h0oo..

4. ader seorang adek lelaki yang super duper kedekut but s0metimes bagi jugak aku pakai duit die time aku tak leh tahan nak beli shoes tp xdak duit *sign* huhu..dulu memang aku ngn dia close sgt but after aku p b0arding sch0ol n dia duk sorang2 kat umah kami jd cam renggang sket. n bersyukur kerana dia akan menjadi bakal guru 5 tahun dari sekarang..h00oo *lame lg ko kene belajar*..haha.

5. menjadi satu2nya anak perempuan n anak sul0ng mmg kelbihan yang aku ader.tak perlu share pape ngn org lain n ape yang aku inginkan alhamdulillah tertunai dgn jayanya..=)

6. memiliki sebuah kete yang sangat c0mel but garang fr0m my parents.n agak membebankan aku sejak akhir2 ini..h0ho..*maintance yg agk tinggi*..still aku bersyukur c0z my dream c0mes true..T_T

7. mempunyai seorang kekasih yang kinda baik n sayang aku sangat..susah senang sama2. ketawa sama2,menangis pun sama2 od **errgghh**.n we share every single thing 2gether..*thanx darl*

8.still mempunyai rakan2 yang memahami n ambil berat even sekarang kami terpisah but still texting..kwn2 yang taw baik buruk aku..h00ho0...n kazen yang tak kesah aku lepak kat umah dia every weekend juz untuk mudah aku kuar date..haha..

9. dapat sambung study kat u yg menjadi idaman sejk kecil..n d0ing my first deg in my feveret c0urse (dulu la) during i am 18 year-old n n0t n0w coz super duper susah w0oo! ak blajar cam nak jdik d0c plak..eeerr...

10. alhamdulillah aku cukup makan minum pakai even tak semewah orang lain..still aku tak payah pakai baju koyak..hehe..n stil if tak dak duit aku bleh makan jer kat k0lej yang sajikan lauk sardin hari2..PERGH!

11. still have relatives yang selalu duk k0l aku smggu sekali bertanya khabar n menasihati aku supaya rajin belajar n s0lat selalu.

12. plate kete aku same with my ph0ne number..*thnx dad c0z xksah aku pilih n0 papepun pun f0r my first car*..T_T

13. syukur kerana aku still sehat fizikal mental even sedikit nak termereng memikirkan exam n aku yang super malas study.asyik nak tunggu m0od datang sendiri..*k0non*..

14. syukur coz ader yang still layan n3 ini sampi habis..hehe..n blog syukur c0z blog ini still wujud n menjadi tempat lepak aku tatkala aku kinda b0san giler..thanx 2 my besties yang memaksa aku wujudkan bl0g ini. T_T

~cukup setakat ini oke.kalu ader pape yang aku ase nak add dalam list nie kmudian hari lah aku add..dah bingung ase otak nie.study bl0m ag..h0hoo..j0m layan buku anat0my n physi0logy yang super duper b0ring n mencabar plak~*sign* ~

psstt : readers,,kalu b0san cam aku listkan pape yang k0rg rase nak list oke..sure byk yang k0rang nak listkan..trust me..+_-

later,
x0x0

3 comments:

izwan7 said...

syukur alhamdulillah..
(bio aura)

Jalilah Jali said...

t0 izwan..
bi0 aura?
huhu..
=p

The STAR is Born... * * * * * * * said...

Alhamdulillah... =)