CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday 6 October 2009

busy tapi sempat lagi p mid cari raja burger.

lately i'm quite busy with all 'my keje sek0lah'.

lately selera makan makin bertambah. *sangat bagus*

siang tadi after class ar0und 12n0on me n my fren dila speed t0 Mid untuk membeli burger dekat raja burger.
huhu.aku sangat mengindam nak makan d0o..

p mid juz t0 buy burger oke.
haha.

psstt : betui la ckp my xrumate..if blaja kat UM...mid valley tue dah mcm kedai runcit.haha.betui.aku stuju.skrg nak beli baldi pun aku p mid.kuikui. *berlagak si0t*
=p

2m0rrow need t0 go to Putrajaya. i have an app0inment with Pegawai Belia dan Sukan kat sana untuk siapkan my assigment.interview s0mebody di kementerian adlh sebahagian drp tugasan aku.

oke ler,,
g0od nite..

daA..


2 comments:

wdj owner said...

singgah luh upm alang2 p putrajaya.tgk geng2 usm lwn boat sok kat presint 6

Jalilah Jali said...

to palie..
wah,,aku busy ngn class la..
mu g s0kong la che farah erk?
huhu..
all the best to them..