CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday 13 October 2009

perlu ker ?

u r seni0rs..u dah sem 2 n ab0ve..u sambung degree early than me.
oke.u w0n.

but, perlu ker when i jalan tepi u or i terserempak dgn u tepi l0ngkang or watever places i mesti d0ngak muka i and say 'hi seni0rs/
assalamualaikum abg2 kakak2' sambil give u all my sweetest smile in da w0rld? i tak kacau u..i tak penah nak mengumpat 0r mengata atas belakang u. i tak kacau umah tangga u..s0 wat u want fr0m me? ok, fine. if i give u a smile..(mmg tak luak pun kalu aku senyum) especially to sni0rs lelaki, k0nfem tiba2 kuar t0pic hangat kat fac 'juni0r yang gatal' n tersebar ke seluruh pelusuk alam.
aku buat hal aku n k0rang buat la hal k0rang. aku tegur k0rang or tak itu aku punye pasal.aku bukan budak hingusan yang baru kuar dari sek0lah n baru nak kenal erti hidup kat universiti.aku dah lalui 3tahun hidup kat u oke. dah nak habis sem ni...perlu ker still act like childish? perlu ker perlu ker? S0 PLEASE D0NT UNDER ESTIMATE ME!
D0NE!


ppsstt : aku hanya insan biasa yang mempunyai hati dan perasaan..aku dambakan hidup yang tenang dalam dunia ciptaanku sendiri..

7 comments:

The STAR is Born... * * * * * * * said...

is there anything can i help u Sayang?
i can 'pijak' them 4u or whatver u want..xdak hal..

*******

The STAR is Born... * * * * * * * said...
This comment has been removed by the author.
lumix said...

carry on with ur life as usual..dun b disheartened by negative remarks..

izwan7 said...

ha tengok tu amaran dari abg aiman..big thug a.setaq tu..

ade lagi ke senior2 menggelabah camtu?kalo laki xde kot.dh mcm zaman hostel dh pun.agak2 ah

Jalilah Jali said...

t0 en aiman..
s0key darl..
i noe u r always behind me od..
hehe..

t0 lumix..
orite..
i will..
tq,,

t0 izwan..
seni0r laki n prmpuan same jer..
still act like childish or depa masih tak keluar dr zaman kep0mp0ng form six depa..
haha..

Anonymous said...
This comment has been removed by a blog administrator.
Jalilah Jali said...
This comment has been removed by the author.