CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday 23 October 2009

n3 merapu+senang hati


Alhamdulillah..semuanya telah berakhir..tinggal nak final jer lagi..THANK GOD f0r everything..
study week is starting..

tadi aku baru lepas test untuk paper sp0rt management.after test terus speed ke cafe K3 untuk mamam bersama clasmates aku dila n pak lah.aku baham r0ti telur+megi g0reng.haha..pelahap betui.memang pun.
hati senang s0 perut kene bagi kenyang!
T_T

rs cam byk jer nak berbelog malam nie..tapi nak start ngn pe lu erk?
ok,start ngn gambar2 org yang aku rindu bangat sih!
sila lihat di bawah..

dia..aimanfaizal..sgt rindu sama die..hampir seminggu tidak ketemu..

dia..anak en daud.rindu sangat!
fatiha.21/f/single

dia pun..mis sgt! anak en alias.
dinie.21/f/married


actually gambar-gambar di atas tidak ada kaitan langsung dengan n3 yang aku nak tulis malam nie.aku just nak bagitaw yang aku rindu sangat kepada mereka2 di atas oke.ermm aku still tertanya tanya,adakah kaum lelaki sangat mudah untuk meluahkan perasaannya kepada perempuan yang diaorang suke? dan kenapakah lelaki sangat bermulut manis?

al kisah sorang mamat nie la kan..suatu hari dia cakap kat si Q yang dia suke n nak kapel ngan si Q nie.tetapi alangkah frust mamat tue c0z si Q dah berpunya. then yang aku tak leh blah ngn mamat ni suke2 hati jer die cakap kat si Q "apesal k0 dah ader bf erk?kenape aku tak kenal k0 awal2 lagi?biler agak2 k0 akan single erk?harap2 k0 akan kembali single n time tue aku trus nak p melamar k0'' DENGAN MUKA YANG SANGAT SERIUS+MENGERUNKAN..haha..kurang asam punye lelaki..haish! si Q nie pun bengangla..ape kes mamat nie..igt senang ker nak single..haha..


one day time lunch kat sebuah cafe si Q pun berceritalah kepada seorang kawan die yang bernama K apa yang telah mamat tue cakap kat die temp0h hari.then si K pun gtawlah kat si Q nie..'ala..kat faceb0ok pun mamat tue siap text aku ajak aku kapel ngn die..ala sengal betuila mamat nie..mudah2 jer ajak orang kapel ngn die..huhu..desperate sangat dah ker cik abg oi?? erm...ntahlah lelaki nie..kadang2 suka buat kaum hawa perasan ngn layanan serta kata2 manis die..lebih2 lagi mamat yang aku cite nie..padahal awek dah ader..tapi nun jauh di sana..SO,KO IGT AWEK KO DUK JAUH SUKE2 HATI JER KO LEH MERENYAM KAT SINI ERK??!!

kadang2 susah nak percaya kepada hubungan long distance nie..ermm kalu yang berjaya dengan
'love long distance ' nie aku ucapkan TAHNIAH oke. selamat....

psstt : aku akan menghabiskan sisa2 malam nie dengan men0nton muvie yang dah lame aku teringin nak teng0k..then es0k pagi aku akan menghadiri '0pen h0use' kat umah lecturer aku en nizam kat cheras..aku xtaw why en nizam nie tersangatlah baek ngn batch aku..padahal sume seni0r2 ckp yang en nizam nie 'leh thn' la org nye..kerek..tapi bg aku die sangat ok dalam kelas kami. maybe budak2 clas aku yang amat SENGAL2 sume menyebabkan en nizam suke k0t.huhu..+_- daA...

k0songkan minda+jiwa anda!
layan..


5 comments:

Anonymous said...

i miss yuu three dear!!!!!!!!!! huhuuu..


jeng~~ status tu malulah! hahahaa..


;D

izwan7 said...

fyi aku dah 5bulan tak jumpe awek aku..3years long distance love
ucapan mamat sengal tu ke ko ckp mulut manis?pegi mam kalau mcm tu namenye manis..itu desperate namenye..knapela ade laki camtu.tak laku sgt dahke

panggil aku shEh said...

tp mmg ade yg lelaki desperate camtu. xboleh blah!
pastu ade hati nk pakse org lak nk kapel2.. adoiii

Jalilah Jali said...

t0 izawan,,
huhu..mulut manis tue siap duk maen puji2 samapi kegataln telinga dgr..haha..
memang ader pun..byk jer c0ntoh trdekat..

huhu..

t0 sheh..
taw xper..
memang laki2 begitu amat SENGAL kan..

hehe.

+_-

dnieAlias said...

desperado sungguh...