CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday 26 October 2009

bertasik di hujung minggu

as usual..seperti pasangan kapel yang lain hujung minggu merupakan hari berdating.huhu.l0kasi kali ini hanyalah di sekitar shah alam..even shah alam yang dikenali sbg bandar 'k0song' but that place sgt tenang n i feel very c0mfortable..

j0m ushar xtiviti k0song kami..hehe :
:: test suara yang merdu di PAS
:: beriadah sambil bersnap pics di tasek shah alam
:: menjamu mata melihat orang berg0-kart di Stadium Malawati
:: lepak+bersantai area stadium tgk kete2 cantek+p0wer.

j0m ushar m0del2 sambilan b'foto sh0t bersama f0tographer t'kenal..
T_T










siyes aku cakap..'kep0k ini tak sedap.tp oleh kerana teringin ngt nk makan kep0k lek0r..aku beli n mamam jer..=(
mane leh dapat kep0ok sedap kat cni?? waa..

gathering "Toyata Corolla LE" hmm xtaw betui ke x name kete nie..huhu
xtiviti yg cukup sehat bg pemilik n peminat2 kete..
on that day juga ader gathering 'Kenari Club' n mitsubishi pe ntah..meriah oke.

sehari suntuk berjalan2..
d0ne.j0m balik KL..mase utk bergelumang dgn buku2 plak.

T_T

ppssttt : sila mengulangkaji dengan tekun! ingat matlamat anda utk dis sem!
great p0inter..insyaALLAH..

~daA~

4 comments:

P.e.Y.h.A.m.I.n - s.H.a.H.a.M.i.D said...

tgk gmbr jalielah dgn bf...bt sy rindu kt bf sy..huhuu....

Jalilah Jali said...

t0 peha..
hye..lame xjupe n xdgr khabar..
sehat?katner skrg?
hmm beselah kalu rindu2 tue...
hehe..

+_-

izwan7 said...

kopok tu tengok pun dah tau tak sedap..aah s.alam ni susah sgt nak cari kopok yg sedap2..
yg aku salu beli kat tapak psr mlm sek7 tu pun tak menarik mane..

corolla le ke se?hehe due2 mmg ade pun..nampak mcm se

ko ngan eman memang sehati sejiwa la boleh gi layan usha kete kat stadium..aku pun suke tapi sygnye aku awek aku tak..hoho

Jalilah Jali said...

t0 izwan,,
2r pasal..tgk pun mmg taw xsedp..bantai jer..

en aiman aku ckp c0rolla le lor..

ala..setakat ikut die p layan kete n0 hal..die p maen futsal pun ak f0llow..bkn susah pun...hehe..
k0 kene pandai la attract ewek k0..k0 layan jer ape feveret die then sure die pun layan k0 punye feveret..huhu

+_-