CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 11 September 2013

My Wedding Part 1- Akad Nikah


Assalamualaikum.

It has been a while since my last post here..Hello September! Alhamdulillah.Tengok tajuk entry pun dah tahu aku nak story ape kat sini kan. Ok, seperti yang dijanjikan akan ku update sedikit sebanyak about my wedding a few months ago. Why kene update jugak kat blog?urm manelah taw kot2 terhilang From the first, aku dan husband memang dah plan nak buat majlis ringkas dan sederhana sahaja. Syukur semua seperti yang dirancang, just ada yang kureng sket tu biasalah kan..first time kot! lepas tu persiapan semua ala kadar dan agak kelam kabut. Biasalah, aku kan  jenis buat kerja last minit dan suke maen bantai jer n last2 menyesal tak sudah.hehe. 

Majlis akad nikah diadakan di rumah sahaja memandangkan ada sebab yang tak dapat dielakkan.haha. =p Pada asalnya nak buat di masjid lagi afdal kan, tapi nak buat camana keadaan tidak mengizinkan. Malam tu yang hadir hanyalah saudara mara, jiran2, bestfriends dan rombongan pihak lelaki. Majlis bermula kira-kira jam 9.30 malam. Pelik tapi benar, aku tak berapa nak nervous lol malam tu, aku pon xtaw kenapa..muka macam slumber, hati pon ok just tangan aku jela yang seram sejuk okay. fuh! Theme on that night, cousin aku gedik cakap semua wajib pakai hitam/ berjubah ala arab okay.ish3.

Malam Akad Nikah
21 Jun 2013

macam biasa, sesi bergambar sakan dalam bilik bersama teman2 sebelum dipanggil keluar :)
 my bestfriends zaman universiti!! sayang mereka sangat ok. Diorang stay kat rumah aku 2 malam just for the preparation. tq so much!!!



 ini plak kawan zaman sekolah rendah hingga sekarang. Member satu kampung! hugs!!

katil pengantin yang semak tp nak post jugak pic. Ini adalah kerana bantal kecik comel yg bertulisan MANJAA tu ye..thanks a lott to Cik Dinie yang berhempas pulas menyiapkan bantal itu. terharu*

fail betul lighting kat belakang tu.haha. Gambar ni je yang paling elok ade dalam camera aku ni.hehe. 

Le familia
 Poyoan with kuzies!!

My sisters in law







Sekian~


p/s: Aku agak kecewa dengan my pelamin ok, memang dah block terus akk kedai pelamin tu.haha. Lain ynag digambarkan lain plak yang datang. Serious rasa nak ada pelamin lagi sekali boleh tak?huhu. Turn adek aku nanti sure aku pilih yang tahap gaban punye sebab aku nak bergambo kat situ puas2. :) stay tuned for Part 2 ye..+_-

No comments: