CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday 23 May 2013

B2B: Wedding card

Assalamualaikum.


Kad kahwin or kad jemputan ini adalah yang part yang paling aku suka dan menarik. Memang rambang mata bila tengok pelbagai design kad yang ada di pasaran sekarang. Tapi harga boleh tahan jugak ok. Korang kene merajinkan diri pergi survey untuk dapatkan yang murah dan cantik. Tapi if korang dah ada bajet yang banyak untuk kad ni tak kesahlah if tak pergi survey pon kan. Macam aku aku memang survey banyak tempat, al maklumlah pengantin bajet katakan.

Di sini aku listkan beberapa tempat yang best if nak survey kad kahwin ;
  • Pertama Kompleks
  • Pameran Pengantin
  • Shah Alam
  • website (sila google je,mudah dan cepat)
Ok, so kat sini aku ada lampirkan beberapa jenis kad yang aku suka dan menarik but my wedding card not my choice, En Aiman gunakan kuasanya untuk membuat pilihan so card aku xcute n not girly sangat ye. fuh, sabor jela. Dah la bukan my favourite color tapi syukurla dah siap dengan selamat pon. Janji apa yang nak disampaikan ada sume dalam tu. If nak lagi jimat korang up je event kat FB mudah dan cepat serta jimat. Tapi jangan harap kawan2 akan attend korang punye majlis if invite melalui FB je.haha. Kad tu penting kot coz ada nilai sentimental di situ ye. :)

design ni aku suke sangattttt!

 yang ni pon okay, simple dan macam sofistikated kan


this one, sweettttt

finally, aku punye kad design ala macam ni la..kecik n simple n murah je. Design kartun! Takde kad2 wangi ye. Jimat beb, kad korang buat lawa2 mahal2 pon at last, orang buang jugak kan. Adui, membazir kot. So pilihla yang berbaloi ye. (kad aku serupe macam kad raya plak skali tengok.haha)

yeay, i'm readyyy! buat kekawan sila bersabar ye.

Aku akan start posting kad2 ni sekembalinya daripada Tanah Suci. InshaAllah. Ok, dah setel part kad kahwin. Aku punye kad harga 0.25 sen je. Aku tempah dalam 1500 keping dan dapat free 1 banting lagi. +_-

Hari ini hari last aku mengadap blog coz pasni aku akan bercuti panjang selama 2 minggu. Kepada semua kawan2, my silent reader n sesape yang mengenali diri aku, aku nak mintak maaf banyak2 andai ada buat salah silap, ada buat anda semua terasa hati dan sebagainya. Aku cuma manusia biasa yang tak lari dari membuat kesilapan. Andai panjang umor kite berjumpe lagi. Semoga perjalanan kami sekeluarga ke Tanah Suci lancar, dipermudahkan dan dapat melakukan ibadat dengan tenang.

Selamat bercuti semua, dan take care yaww!

Bye. salam


4 comments:

cik erin said...

kak ja nk kad kawen.hehe

Anonymous said...

murahla.buat kat mane?

hidaya shamsudin said...

wah,b2B jugak,congrats,samalah kita,tapi pening la,rasa nak cepat2 abis je.

Jalilah Jali said...

anonymous : buat kat Pertama Kompleks. theonecard.com if xsilap.

hidaya: Hi sis, owh dah nak kawen jugak ye? thnks for visit. :) nnt buat review psl wedding ye.hee