CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday 20 September 2012

Sepang Gold Coast Beach


 Assalamualaikum.

 A long weekend. How was it? Actually aku xde plan langsung last weekend nak buat ape coz pasni aku akan sentiasa ada masa untuk weekend coz my weekdays just like my weekend! awesome je bunyinye bukan. yes. Untuk sementara waktu. So..i need to enjoy them as much as I can. Last week tiada arah tuju but tetibe je datang last minutes punye idea nak ke pantai hirup udara nyaman sambil layan sunset. romantik seh!

So, here we go..Pantai Bagan Lalang..take about 40 minutes to arrive from KL..nice place to visit n photo shoot girls! Next time akan ke sana lagi untuk mandi laut! i think this place is more better than PD wokey.



CROCS.anywhere.everywhere


ok, saje letak my fav foodies all the times!
laksa plus cendol pulut.. always try to have them in my tummy at weekend as well as weekdays! :p

 sila telan ayaq liuq sekarang. glup!

ok, sekian.


p/s : he's not around for a few days. Seriously, i need someone who can be my shopping partner right now. sobs! >_<

No comments: