CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday 13 September 2012

My hard work paid off!


Assalamualaikum.

I'm so happy right now. Goodbye school! Masa yang ditunggu bakal menjelma tidak lama lagi. Tak sampai sebulan dah kot, so segala preparation yang patut perlu diselesaikan segera. Alhamdulillah, syukur. Inilah yang dinamakan rezeki. Actually my batch sepatutnya konvo October next year even kiteorang dah complete course in December 2012. Al maklumlah my school/university once a year je Convocation Day which is on October.

Nak dijadikan rezeki, aku dan beberapa orang classmates telah decide nak buat kiteorang punye internship pada semester break (jun-sept2012) adalah dalam 11 orang. So rakan2 yang lain buat pada semester baru di mana start 10sept-10dec2012. Bermakna aku sekarang dah di hari2 terakhir internship. yeay! Means, tomorrow is my last day. And a few days ago we got a good news and a letter from university said that we can join the convocation ceremony this October. voww! Biarpun terpaksa join dengan my senior2 ade aku ksah?layan jela.Yang penting happy! :)

Aku rasa masa aku konvo zaman diploma 3 years ago xdela aku rasa excited macam sekarang.peww. Siap buat checklist ntah pape lagi. :D

to-do list ;

jubah konvo
new cloth-plain kurung moden
new shawl
hotel booking
photoshoot
DIY card/flowers for friends&my fav lecturers
_____
______

ok, done.bye.  :D

"graduation celebrate school is done, look out world here i come!"

p/s : updating my blog at my office today. Very disappointed today! salahkan diri sendiri sbb aku xcheck my department calendar for this month. Rupanya my boss on leave start today till end of this month..he went back to Singapore and then going to Iran for football tournament inspection. Means..aku xkn jupe die dah. Insya Allah, if i decide to continue working here, i will be back and meet him next month/after my convocation day. Just pray to HIM for the best.



4 comments:

nurul isma said...

waa. congrats syg. so bln 10 nie knvo laa. hehe.. smbg or kje plk pstu? bole doh nikoh..hehe

~ Mar ~ said...

congrats dear ;)

intaq said...

jaa intern ktne?
um konvo bp hb jaa?upm 140ct...

Jalilah Jali said...

Isma: bulehh doh kawen ni..saat2 yg aku tunggu! haha. :p

Kmar : Thank you.. :)

Intaq: jaa intern kat AFC..UM start konvo 1 October..my turn is on 6 October..last day.. :D itula..if ja still kat KL i'll go to UPM to celebrate with uolls..