CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday 4 December 2011

Mereka yang diingati.


Teman rapat or bestfriend, semua orang ade kan. Dari zaman baby2,kecik,tadika,sekolah rendah,sekolah menengah,matrik,diploma ,u time kerja. Fuh, tak tersenarai kot. Ok, jom tengok dan kenali mereka2 yang aku sayangi sebagai sahabat yang rapat where we can share and talk everything with them.. :)

My best friend zaman tadika #
Tadika Yayasan Islam

Anis Syazwani Aziz Azhar who is my cousin. Time pergi sekolah my dad hntr then time balik her dad akan fetch..aku suka baju kurung time tadika..color pink ok! :) Anis skrg dh jadi nurse kat HUKM ye..cun nurse2 skrg kan..

My best friends zaman sekolah rendah #
Sek Ren Keb Kuala Berang

Isma,(UPM) Nuru, (UKM)Nana (UITM) n Liza (USM)

Isma- kami sm2 main netball wakil sekolah hingga ke peringkat negeri ok. Die budak pndai n cukup matang bagi aku..hee

Nuru - seorang yang agak pendiam macam aku jugak, dan ramai peminat zaman sekolah dulu..

Nana - huh, very talkative, active dan macam2..hehe..seorang pengawas yg garang seh..pergh!

Liza - seorang yang lemah lembut,pemalu dan pandai math..


My best friend zaman sekolah menengah (form 1-3)
Sek Men Seri Berang

Farah Nadiah Mohamad. Die la peneman aku ke hulu ke hilir dalam aku menjalankan tugas as penolong kelas. Die ni pandai Bahasa Inggeris, keputusan exam pun sentiasa bagus. Penyimpan rahsia aku zmn sekolah ni..terbaik punye.hehe. Skrg tgh mencari kerja..a fresh gradute from UTM..single lagik kot.

My best friends di sekolah asrama penuh. #
MRSM Besut

Yan (UITM), Rehan (UITM), Eisha, (UMP) Matul (UITM)

Masing2 ade karakter tersendiri..sepanjg 2 tahun kat sana merekalah teman2 yang selalu ke sana ke mari. Teman lepak, njoy, tido dlm class (kcuali Rehan&Eisha x)hehe diaorang budak rajin study..teman nangis bile homesick juga..huhu.


My best friends zaman Diploma #
UNISZA

ummu (UPM),kak an (UPM), shaima (UMT), yana (UPM)
a moments to remember..selalu jer keluar jalan2 kat Bandar KT, Batu Burok sm2..dulu2 kuar lepak or dating pakai baju kurung ok..all the times kot. haha. With kak an, we got the same hobby..beli kasut! best2..

Dnie n Tiha..teman sekepla dan gile2..we love online shopping! Dengan Dnie la aku blaja online shopping, buat blog ok..merekalah yg create blog ni at the first time..thanks! Kami juga buat praktikal di sekolah yg sama..(Teacher Dnie n Teacher Tiha) +_-

My bestfriend sepanjang zaman #

Dari dulu sampai sekarang sentiasa bersama even tak selalu jumpe..masing2 busy dengan urusan masing2. Sahabat2 yang lain tu berhubung jugak tapi mereka2 ni member sekampung..so lain sketla kan..:)

Irfan, Nana,Liza (mereka dah berjaya bergelar fresh graduate) tahniah! sume tgh sibuk cr kerja sekarang..i'm happy for them.

zaman degree or now? ok, skrg i hav no best friends..semua org aku kawan n aku rapat..perlu ker title best friends tue? no lah! haha


psstt : gambar2 ni ade yg aku cilok dr fb mereka..yela, dulu2 camera pki kodak jer..malas aku nk scan byk2 kot. Most of them dah habis belajar dan ade yg sedang menyambung master. Syukur alhamdulillah..semua sahabat2 aku berjaya..semoga hidup mereka sentiasa gembira dan diberkati oelhNYA. T_T




7 comments:

nurul isma said...

windu nk main netball same2. tapi aku dop hebat macam mu. hihihi. i miss u.:)

Jalilah Jali said...

isma : tu r pasal..lame doh dop maen netball ngn mu..mu ekpun..pah upsr dop skoloh kbrg doh..huhu..bykla mu aku hebat..tp mu mmg GD terbaiklah! :)

i miss u2..jom lepak sm2 one day!

Ansari Azrul said...

eh ada gambar sy! :)) rindu masa tu..

nurul isma said...

if mu mai area belah serdang,bangi, pjaya. aku on je. hehehe. tp lbh baik mai UPM. lagi senang. hahahaha. then baru lepak g tmpt lain. :)

isha said...

jaa... ore ado jugoppp tueee... terharu2.. tapi mne de rajin tido gop.. klas add math nge math je dop.. heee..
name mende doh cikgu ajor add math.. tue sir roslan orp.. sorng lagi sape doh.. dop ingit.. miss u ttoo jaa!!..
bile xthu leh jupe.. sem depn insyallh org turun tempt jaa.. sem depan x busy ngat...

Anonymous said...

comelnyer sy! fuhh! sbulan lebih xbukak blog! aha! ==.'

Unknown said...

sayang ghindu awokkk :'( balik la cpt wes.. huhu