CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday 20 September 2010

merentas highway.



My j0urney back t0 KL yesterday sangat besh c0z i have assistant!
s0, leh la bertukar2 driver...=)

berk0nv0i wit other frens all da ways t0 ibu k0ta..
me with lee n nana, zimin with efan and cha with amer..
0MG, Gen2 CPS merah sgt g0jes oke.Cha, n0w i envy u! b0hoo~

we separated after Gombak tol..we have our own destinati0n which Zimin went t0 Shah Alam besides Cha m0ved t0 UPM..see u again guys!




owh, ini pic time balik raya aritu..ggrrhhh! aku s0rang2 drive while sume penumpang lena! tgk,,,yang belakang siap landing mcm atas tilam lagi..haish!



ppsst : selangkah menjejakkan kaki ke gedung ilmu ini..macam2 menghimpit mental+otak aku..huhu..ari Rabu kene hantar asaimen n ader satu test..but everything tak bergerak lagi..m0od tiada lagi mungkin? ok, lets d0 s0me fresh-treatment t0day..catch a movie? why n0t?! lala~





7 comments:

isha said...

jealous ngn kamu.. jaa pandai drive..
ore x leh2 lagi lesen jaa..
hehehe.. x dok maso nk g test. test dye arie khmis.. ari khims org full..
insyaalah pas finl exam hujung taun nie.. wish me luck ae..
takut nk naik bukit.. huhu

Jalilah Jali said...

t0 isha: ala..buat2 pandai jer..hehe..b4 test selawat byk k..jgn gabra..naik bukit mmg agk menakutkan but insyaALLAH everything wil b ok..

BIDUD said...

mcm ori je rayban ko,ja...hahaha...ke mmg ori???

Jalilah Jali said...

t0 bidud:: br0,memang ori pun..tgk dlm pic pun leh taw..huhu..tp bukan aku pnye la..aku xmampu nk beli spec semahal tue..adek aku pnye..pnjm bergaya sat..haha

BIDUD said...

kalo tgk aku pye pn ko ckp ori..sbijik gk mcm adk ko pye..hahaha...tp aku bli gred rndh..

Unknown said...

tekiu yunk..;)

Jalilah Jali said...

t0 bidud:: 0oo..ak xreti ngt nk beza yg ori n x ori..aku bedal sume..huhu..jnji spec leh pki buat bergaya..haha..ak pelik tgk org smpi sggup beli spec yg hrga 4,5 ratus.gil0..

t0 nana:: u r m0st welc0me dear..