CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday 24 September 2010

baju renang muslimah.


Cakap pasal dulu2. kat kampung bila balik sekolah petang suke jer nak terjun sungai..betui x? aku xpasti adakah aku cam gitew?hehe..then dah dekat nak maghrib ayah datang s0und suruh balik umah.0wh, mandi sungai sampai lupe kat umah ader bilik mandi rupenye..huhu..

oke, skunk rase nak main2 air, berendam kini datang balik bila teng0k air yang segar bugar, kebiruan bertakung kat depan k0lej aku nie..haha..but kate br0 kat situ if nak mandi kene pakai pakaian yg sesuai..yg sesuai? lam kepala aku just pikir bikini n suar sendat yang sexy menampakn segala2nya tue..haish! tapi br0 kat ctu gtw..ala,skunk dah ader baju renang muslimah..s0, wanita bertudung cam awk pun leh mandi kat k0lam skunk..huhu

s0, lets check it out a few muslimah pnye swiming suit yang menjadi pilihan aku ::


chumel..but agak meriah kan..dgn c0rak bunga2 gitew.

yang ini lagi c0ol beb..polka d0ts! sape2 yang xtaw berenang disarankan pakai baju yang kaler die light2 camni..bukan per, if u oll lemas lam k0lam tue senang sket org nampak n nak rescue..huhu


dan yang ini aku paling ad0re! nampak sporty sket..cun r..


ramai muslimah2 di luar sana yang belum ader baju renang sebegini kerana harga yang agak mahal di pasaran..kalu yang dah bergaji tue lainla..but student cam aku? ermm xkan nak paww parents k0t? huhu..ok, if nak cari baju renang yang murah n kualiti terjamin j0m terbang ke Indon..kat sana mmg baju renang berlambak, cantik2 n murah oke..


ppsstt : ok,pagi nie aku nak p pusat akuatik UM..j0m2..lintas jalan jer..dekat ngat eh ngn kolej aku..sape2 duk kolej eleven nie if xpenah p mandi kolam renang mmg hampeh la! *ececeh*

RATE:

pelajar UM- free (sila bawak kad pelajar)

pelajar lain2 IPT-50sen (sila bawak kad pelajar)
orang awam- 2 hinggit

nota kaki :: es0k Sabtu,lusa Ahad..ramai jerk yg buat 0pen House.En Kekasih ckp kawan2 die jemput p 0pen H0use kat umah depa..h0pefully adela disajikan nasi himpit kuah kacang.teringin beben0r!


~ok,bye.









5 comments:

lecka said...

saye ade satu swimming suit...tp bkn burkini laaa...mahal amat....beli yang satu set n cover rambut gne cap je....huhuhuhuhuh

Enol said...

Pakaian renang muslimin xde ke?keh3..

intaq said...

wahhh...bju mndi pon supo bju nk wat g jale doh...coool2=)

Jalilah Jali said...

t0 zue :: samela ngn yg ja pnye skunk..xdak skirt n penutup kepala..juz pki cap je..mhl bangat 0d..

t0 ainul:: 2r..spptnye reka g0p r yg muslimin pnye..aku xleh bygkan cmaner r0penye..haha

t0 Intaq:: taw xpe..cun2 od..huhu

aSmiDar said...

agak2 skirt die tak terangkat tak??
ke lekat??
huhu