CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 29 September 2010

cerita tidakpuashati.



AKU MEMANG TAK PAHAM APA BAGUS SANGAT KE KORANG HUH?

aku taw m0st university ader masalah parking, i mean kekurangan parking lot.. dah taw parking lot kurang perlu ke budak2 yang bajet bgus like JIK/JTK dapat special lot?

ok, al kisahnye..aku memang malang sket arini..duit melayang RM30 oke! dah r tengah kering k0ntang p0ket nie..ggrrhh!

senang cite k0rang ushar jer pic kat bawah nie..ushar je yep..jgn nak maki hamun yg semuanya salah aku..huhu


OVER k0t!!

dah r kat k0lej aku nie xbanyak lot parking untuk students..ade r dalam 20 lot untuk pelajar s0 sekarang kerana kedemandgan kaum2 yg bergelar seperti di atas parking lot utk kami2 pelajar2 yg innocent telah berkurg dgn drastiknya!

first time kene clamped!! setahun lebih aku duk cni dan ini julung kalinye..huhu
buat kekawan yg duk antr msg perli aku tue mmg kebingungan k0rg teserlah!! =(


ppsstt : sek2 JTK/JIK/MT/PM2 kolej rmai yg bajet bgus..demand jew lebih..buat keje xdak bgus sgt pun..jadi kaki n tangan org atsn jela k0t..n0 k0men!


maaf terkasar bahasa terlanjur bicara.
ok,bye!




8 comments:

intaq said...

kne kuci tayar 3oya ke jaa?
cni rse 50...
hehhhh..!

Jalilah Jali said...

t0 Intaq:: yup..30 iyal..50?mmg melampau tue..huhu

The STAR is Born... * * * * * * * said...

Next time, be carefull Sweetheart..parking jauh skit xpe, janji selamat..

Jalilah Jali said...

t0 En Aiman:: baik...

Enol said...

bilo maso pulok rm50 nyo taq..rm25 jah sni..kalo xslh ak ar..hak3...

wdj owner said...

ok lagi clamped um tue.rantai besi tue bleh bukak.cari je gunting besi yang besar.upm nie lagi haru kalau kena clamp.management suckss

aSmiDar said...

huhh ..geram jugak haku..hehe..tetiba..

Jalilah Jali said...

t0 Ainul :: 25?mur0h r..

t0 Palie :: n0k cari mane pulox gunting besi..huhu..silap2 aribulan kete aku xleh masuk k0lej d0h..huhu

t0 Asmidar :: mmg kene geram..hehe