CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 1 September 2010

Merdeka Nite.


31 0gos 2010.

dah 53 tahun negara kita merdeka. Bangga aku jadi rakyat Malaysia!

masa zaman sekolah dulu tiap kali merdeka sure akan ada sambutan...masing2 akan bawak bendera dan hias kelas dengan bendera kebangsaan. masa sekolah menengah plak masa aku duk kat b0arding sko0l sure akan ada sambutan yang gempak punye. kiteorang diwajibkan turun ke dewan mendengar 'ayahanda' berucap..dan macam2 aktiviti diadakan seperti k0ir, lakonan n yg paling beeessttt dikir barat!! aku mmg penggemar dikir barat time dulu2..hehe..then bila nak tiba detik 12 mlm kiteorang akan membuat kiraan ramai2 then menjerit macam lupa diri..haha..kat skul aku dulu meriah oke..siap dengan bunga api n mercun lagi..happening d0wh!

tue cite zaman sekolahla..but kini dah zaman universiti..jgn harap nak j0in sambutan camni kat k0lej..lalala

s0, this year buat pertama kalinya gua sambut merdeka kat Genting Higlands!




atas genting pun jem br0..mengalahkan dataran merdeka k0t..
bikin panas jew!


siyes,,sangat sy0k tengok manusia2 malam tue..macam2 ragam k0t..nak2 mat2 m0to..haish! mmg menakutkan..

sejuk bangattt!


u guys mmg awes0me! bunga api+mercun yang dibawa mengalahkan bekalan makanan k0t..huhu


ppsst : Selamat Hari Merdeka!

x0x0~

3 comments:

Enol said...

Ko g genting maen mercun ke?hak3..

ladolce khairina said...

nk ikut....nk jmpa org kt sne..hehe

isha said...

beshnye leh jalan2..