CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday 29 September 2009

life.

letih.
penat.
mencabar gila.
inilah akibat kalau buat kerja last minit.
dah menjadi tabiat setiap pelajar k0t macam ni.
aku pun tak tahu.aku memang suke buat kerja last minit.orang lain tak k0t.

aku punye asaimen acc mewajibkan setiap gr0up untuk mendapatkan Anual Report fr0m any nati0nal sp0rt s0ciety yang berdaftar dengan 0CM.

s0 petang tadi after class ar0und 3.40pm aku n kawan2 aku dila n ide menuju ke Jalan Hang Jebat mencari Wisma OCM.
4x tawaf dataran merdeka,s0g0,central market,pudu barulah kami bertiga jupe wisma 0CM yang locationnya berhampiran stadium merdeka.

siyes.
sangat mencabar memb0nceng m0tosikal di tengah2 bandar KL yang siyes jem+sibuk.
nasib baik my fwen,Dila..ala2 minah rempit memang terer bawak m0to.

kat KL memang senang hidup dengan m0tosikal.
rs cam nak beli superbike plak.
haha.

oke.malam nie kene stadi.es0k pg2 lg kene merempit ke wisma 0CM utk mendapatkan Annual report c0z tadi aku terlupa bawak surat pengesahan yang kami nie student Pusat Sukan UM.haha.bingung aku kan.kalut sgt sampai terlupa bende yang penting tue.
hmm..

m0od tak bp el0k.
sangat penat+bengang+tensi0n dengan asaimen+test yang kini sedang menghantuiku.

@_@

2 comments:

AinSaffarudin said...

Hhe betol betol. Duk KL ni merempit jela sng :)

Jalilah Jali said...

t0 ain,,
setuju.setuju.

=)