CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday 10 September 2009

beriadah di bulan puasa.



p0se p0se gak.bersenam tetap bersenam.hehe.ceh,jaga badanla k0non..tak sedar diri yang telah kurus.huhu.perut jer buncit.haha.s0, laen kali masuk gym kene maen alat senaman untuk kempeskan perutla.ish..ader ker?xpe2..kita bina ot0t2 kat bahagian perut.wah..berangan jer lebih.tiap kali guna alat senaman buat x sampi satu set dah mengah.huhu.

out..in..

apabila anda menghadapi tekanan (mengangkat sesuatu bebanan, sila menghembus nafas.kalu tidak injap anda akan r0sak.siyes.sila ambil perhatian.
then raut muka anda akan bertukar menjadi seperti raut muka saya di atas.
hahaha.lawak.
rs dh btui ape yg aku pelajari arini.hehe..

ini adalah untul menguat dan membina otot2 di bahagian lengan.triceps.biceps.
kedudukan ini dikenali sebagai Ineline.

lega setelah segala pelajaran pada hari ini dapat dipraktikkan.

psstt: kaum perempuan digalakkan ke gym. selaen untuk mendapatkan shape yang yang chantek ia juga dapat menjaga anda punye xxxx agar biler tua 6t tetap maintain.haha.siyes.our c0ach told us.

selamat menc0be.

+_-


5 comments:

Hampasnyior said...

t shirt changcuter sial..hahaha.... raya ni jemput r ke rumah aku.. aku nk tunang ry ke-7 ni

Jalilah Jali said...

ape yg sial?
mu n0k tunang?haish,,g0ne d0p ikut turn nie..bkn aku lu erk?
hehe..

farah rahim said...
This comment has been removed by the author.
farah rahim said...

pahni khatang la body jaa..
hahha

Unknown said...

hahahahahahahaha...
lawok gle muke mg gambo 2!!!
ngokngek la muke!!!
hahahah...

wes...
nana nk g kat gym mung long!!