CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday 5 January 2016

Highlights for 2015

Family
Masih bertiga, Alhamdulillah. Tahun yang mematangkan dan banyak mengajar aku erti ketabahan, kesabaran dan menghargai. Sentiasa berusaha unuk menjadi seorang ibu yang multitasking dan sentiasa belajar dan berusaha untuk menjadi seorang isteri yang yang diidamkan oleh setiap kaum adam. :)

Work/Job
Rezeki yang datang tanpa disangka. Syukur kepada Allah SWT. Aku belajar jika kita sentiasa berusaha dan berbekalkan doa tanpa rasa jemu inshAllah yang baik itu pasti datang. Bulan ini January 2016 cukup setahun aku bekerja di tempat kerja aku sekarang. Such a new environment but I love it! Kerja aku sekarang membawa aku travel ke tempat2 yang memang tak pernah ada dalam senarai wishlist aku pon. Walaubagaimanapun aku bersyukur dengan rezeki ini. 2015 I travelled to Beijing, Istanbul and Bangkok. Semua atas urusan kerja-meetings,conference and etc. 

Life
Getting better? huhu. Dari tahun lepas aku nak kurus tapi macam tak berganjak pon. Tanam azam nak rajin exercise bagai tapi harapan tinggal harapan aje. lols! So carry fowrd jela nampak gayenya. Macam biasa nak jadi seorang ibu yang bekerjaya, bergaya dan maintain sihat. InshaAllah 2016 akan bertambah ahli keluarga. Berempat :) Sambung master. Ok, aku dapat offer buat MBA kat UPM for January intake but aku reject. Allah knows better. Maybe bukan rezeki aku lagi nak sambung this year. But will see. Semangat gitu aku nak pegang 3 titles as a mom,a worker, a student! *gigih

Sekian untuk enry pendek kali ini. Aku scroll kat album phone ingat nak tempek gambar aku sesorang tapi takde hokay. Nampak sangat tak confident ambik gambar sesorang skrg sebab selalu nampak gemuk. Ok bye!


Penang getaway!-Oct2015

No comments: