CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 1 February 2012

t r a v e l

Assalamualaikum.

Semester break aku kali ini sangatlah 'ohsem'! 5 hari di rumah dan selebihnya di kolej tersayang. Ok, first of all nak cerita pasal aktiviti aku semasa cuti ni. Game dah habis 2 hari lepas dan team aku (UM Netball Team) just got 3rd place at World University Netball Championship Selection 2012. Fuh. Today will be off to Singapore and Sibu Island untuk beristirehat setelah selesainya sesi latihan dan tournament. Bagus betulkan management netball kat UM ni siap bawak players p makan angin n relax2 lagi. :)

After balik dari berjalan2 sesi latihan seterusnya akan bermula pd 7 Feb coz 11&12 Februari ade tournament lagi kat KL ni. Ermm ikutkan hati taknak join..nak balik kampung jer..tengoklah keadaan cmana..ni jalan yang aku pilih so kene la beri full commitment bab kata bf aku.urm. Yang bestnye confirm2 sbb dapat elaun n yuran kolej ditanggung..+_-

Next sem confirm2 aku akan busy gle..dah final year cmnila baru nak menyibukkan diri.huhu. Alhamdulillah results sem ni sangat memberangsangkan..syukur2 sgt..usaha yang berterusan dan bersungguh2 semestinya membuahkan hasil yang superb! yes! T_T


ok.sekian.


p/s : i love rewards! mum,dad..THANKS!



No comments: