CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday 21 August 2010

time is running out.



Seperti kebiasaanya, hari Khamis merupakan hari yang menggembirakan kerana kelas pada minggu itu berakhir di situ sahaja iaitu pada jam 6 petang. Jadi memandangkan sekarang bulan puasa aku telah menetapkan hari tersebut mesti berbuka puasa dengan En Kekasih. Selepas berbuka dan sebagainya, kami menjalankan operasi membeli keperluan harian. Ok, Khamis lepas merupakan giliran En Kekasih membeli dan aku hanya melihat.=(

t0iletries and stati0nery sh0pping at Mydin Mall USJ..
(kami budak sek0lah, sangat suka membeli stati0nery)haha



Hari berikutnya..Jumaat. Semalam kami berjalan-jalan lagi memanfaatkan masa yang ada. Jalan punya jalan sampai beberapa tempat kami kunjungi ok. Tempat wajib pergi semalam adalah Midvalley kerana jeans idaman ada di situ! hehe. Kemudian, kami ke Times Square kerana baju idaman pula ada di sana. huhu. Alang-alang dah berada di TS kami pun menjelajah sama ke Plaza L0wyat. Kami jelajah Lowyat sampai terbeli bag lapt0p yang sangat mach0 untuk lelaki di bawah ini. T_T

Setelah semuanya selesai, destinasi terakhir ialah KLCC. Melepak sambil menghilangkan rasa penat di dataran KLCC. Tenang ok. Uhmm sebelum balik UM aku sempat pekena SUP SEDAP di Pantai Dalam a.k.a PD. Ayam g0lek PD juga sangat ummphh! mesti cuba yep.



psstt : 0k, hari ini aku telah start busy,tiada masa berf0ya-f0ya lagi. ha?betuikah? ermm pagi ini akan ke Batu Caves untuk kajian lapangan bagi assignment kumpulan. Then belajar belajar untuk test pada hari Isnin ini. pergh!! 0wh, kat Mid dah ada butik C0tton 0n! (between Nichi n Romp) aku baru sedar semalam..haish! nampak beben0r betape lama aku xkuar shuping oke.


sekian, bye!

2 comments:

The STAR is Born... * * * * * * * said...

apakah relevannya bergambar separuh badan?? pening2.. =P

intaq said...

besnye bleh shopping nga gewe sokmo...hukk3