CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 26 August 2009

rand0m.

arini tersangat free.kelas kul 8pg-9pg jew.taktaw nak buat ape s0rang2 dalam bilik nie.b0ring bangat sih.dalam kepala aku takdak mende lain d0h nie..'TIDO'!haha.sebelum tid0 aku melawat bl0g2 member aku kat UDM lu..m0stly sume tensi0n+serabut ngn assgments yg berlambak.all at once!aku pun cam depa gak.tapi aku taktaw biler masa yg sesuai dimana otak aku nie dapat memberi tumpuan sepenuhnya kepada tugasan2 yg berlambak atas meja study yang tak nampak cam meja dah.huhu..

aku rase aku kene p cari ubat la kat mid ptg nie.siyes.ROMP,NOSE,VINCCI,TOPSHOP,MISS SELFRIDGE..antara kedai2 ubat yang dapat menghilangkan ketensi0nan aku nie.oke.

bangun tid0~i wish i had m0re cash.huhu

mid menanti.

+_-

8 comments:

Unknown said...

cesss..ubat bershopping ye.takpe aaa mu..cash banyak

Jalilah Jali said...

t0 zanetti,,
bany0klah mu punye cash..
huhu..
kene berjimat d0h lening b0h..
wind0w sh0pping jah..

=p

farah rahim said...

nnt nk g kl..
kte shopping same ek.
huhuhu..

miEmi zahari said...

wahhh nk ikt window shopping...hihihi
shopping xmboh...pintis x msuk ag...huhuhu

Hampasnyior said...

amboi... kalo 2lah ubat mg.. ubat aku TOPMAN..hhahaha

Hampasnyior said...

lupe... selamat berpose

Jalilah Jali said...

t0 hampasnyi0r..
yeng,
j0m!!TOPMAN SALE!SALE! half price beb..
adek aku sapa b0r0ng giler2 kat TOPMAN..huhu..

selamat berp0se g0p. +_-

nurul izzah aziz said...

daku gembira tgok kamu bahagia =)
selamat berpuasa jaa