CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday 31 August 2009

one nite.me.him n ...

aku.dia dan kamu.ke Putrajaya t0 fetch my lil br0 n his fren.They need t0 stay there f0r 'latihan perbarisan sempena merdeka' yang akan berlangsung di hadapan Bangunan Parlimen pd 31 Ogos. 0n that nite we went t0 Alamanda n KL D0wnt0wn. Suatu malam yang takkan aku lupakan di mana aku telah menghilangkan 'tiket parking' dan menyebabkan rm25 melayang begitu sahaja. =( kerana kecuaian aku?ermmm...

tak saje2 kene dengar ceramah free oleh d0td0td0t..*ngengenge*


let's pics talk :




mereka yang aku kenali. +_-

us.with our new l0ve.
~ney0 2500~

psstt: sem0ga semuanye selamat n ceria2 selalu!

7 comments:

farah rahim said...

waa..besnyer life die bler brsama en.bf tersyg..hikhik

Jalilah Jali said...

t0 miss farah..
alhamdulillah...
sem0ga semuanya berkekalan..
life kam0o ngn en zul pun ape kurangnye 0d..
sm0ga berbahagia selalu..
+_-

AinSaffarudin said...

Omg ! I am so insanely jealous of ur new car. Haishh
I wish i could have one -__-

ayu kl said...

Rm25, kira k la,..i lost my ticket at mdvalley..Rm50 denda..sob3

Jalilah Jali said...

t0 ain,,
u will get ur own t0o one day..
be patient..

+_-

t0 ayu,,
rm50?ha..patutla my bf ckp rm25 tu dah kira murah..
hehe..
s0,sila berigt nxt time..
+_+

leecooper said...

weh!keter stndard pn msuk dlm blog....ble nk tkar r3 n rim anvance RG????

Jalilah Jali said...

t0 leec0oper..
anytime bleh tukar. janji mu supp0rt sume.bereh.
setel..
huhuhu..