CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday 29 August 2009

i'm n0t al0ne..**ngengee**

I'm in Shah Alam right n0w.s0 happy because i have them t0 acc0mpany me berbuka p0se n bersahur. Kadang2 kawan2 sy pelik biler sy selalau jer datang kat shah alam sedangkan biler time weekend semua orang sibuk nak p KL. Tapi bagi saya Shah Alam bes.tak sibuk macam KL.saya boleh drive.dan yang paling penting sy dapat jumpe insan2 yang sy sayang!

*me,kekasih hati n my lovely kazen, k.syida*
selepas berasak2 membeli juadah berbuka p0se di bazar ramadhan PKNS sy dan mereka mencari p0rt baek punye untuk berbuka p0se.dataran SA?yeah!

us..-_-

sini sana situ : I wish this dedicati0n t0 all my frens yg kini berada di Universiti Ladang. Saya sangat rindukan kamu semua.InsyaALLAH if takda ara melintang saya akan sampai di sana untuk berbuka puasa bersama2 kamu semua. Saya gembira apabila orang2 disekeliling saya gembira.Saya sedeh bile mereka abaikan saya. s0 sila ambik siyes oke! hehe..

+_-

8 comments:

dnieAlias said...

hello ..mane ade mengabaikan kamu laling..asyik bizi ngan encik boypren saja..kami tak mau campur line ma....asyik fully booked sajaaa...manyak susah taw...

lecka said...

huhuhuhu...
jaa....
mai laa ladang....
kite bkak pose sme2....
okay...??
hehehhehe

zEpE said...

mari penang r..
ajok nana gok..
kite buke pose sama2.hehehe

yeng said...

jom datang sini.. ramai2 kita bukak pose dalm ladang...

Jalilah Jali said...

t0 dinie,,
weekend mmg fully b0ooked.hehe.dun werid,i'll be there t0 buka p0se ngn u all b4 balik raya.oke?
miss u darl..

=)

t0 leckha,,
insyaALLAH sayam..
+_-

t0 zepe,,
woho00..
jauh b0h..
raye nie meh jln um0h aku.
selamat berp0se!

t0 yeng,,
i will.i try 2 be there~

Unknown said...

hahaha.meh aa ladang.sang merah tunggu kete mu tue..dop jom bukok pose di rebung

Jalilah Jali said...

t0 zanetti..
insyaALLAH kalu takdak nape2 aku sapa la kat ladang yang luas mata memandang itu.hehe..
ha?rebung?

Anonymous said...

xmo kwn!