CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday 31 July 2009

h0t!

panas hati.
sakit hati.
nak terajang orang pun ade.

sedang menulis entri ini aku br jer habiskan semangkuk maggi yang panas.
aku baru sahaja pulang dari fac (pusat sukan) dalam cuaca yang panas.


hati aku mmg bertambah panas.
bukan kerana aksi2 panas oke.

jgtusnbsrdikytrv!!
wat the hell i hav super seni0rs like this??!!!
aku taw k0rang lebih tua tapi tak bermakna k0rang bleh buat sesuke hati jew.
aku tak kacau k0rang, s0 plz STOP kacau aku.
ape ka jadahnya k0rang duk mel0long mcm hantu p0cong duk memikik mintak n0 f0n aku hah??
dah taw name tu cukup lah.
h0rmatlah org sket.

aku taw aku cun. *wahwah..statement tuh!*
haha.
takyah lah duk kec0h kecoh!
ngerti?
n0ktah.

aku jd tension+malas plak nak p class kalu hari2 aku kene berdepan ngn situasi b0doh+bangang camni.
ermm
be c0ol.relax.
everything will be oke.
h0pefully.

catatan h0t : es0k kami para juni0rs sem 1 terpaksa jadi v0lunteers utk Sukan MALAKOFF.
berpanas la esok nmpaknye.
kacau betui!
dating terpaksa ditunda ke ptg.
oke.

-_+

7 comments:

Unknown said...

hahahah..nie statement nak marah ke benda lain nie.anyway bersabar lah.biase lah fakulti mu tue nampaknya kekurangan wanita kot.hahahah.mu bagi je lah no hp aiman tue..mesti diam la diorang nanti .hahaha
ade gak ke sukan name malakof? bunyi mcm f""koff je.hahaha

Anonymous said...

hohooooohooooooottttttttttt!


bagi no fon i.....!



muahahaaaa...


*giler gediks!*

bob said...

biase ler 2...ehem, sj wat2 jual mahal kot...welcome to d real world

A d'Z said...

f**k them off, babe! chaiyok2!

[ Have you met zuLL? ] said...

Malakof? Mcm bunyi pemain boling padang rusia je.

Jalilah Jali said...

to zanetti,,
oh..
i will..

haha.

MALAKOFF cam duarlt0n la..
run4km + cycling 13km..

to tieha..
okeh.

i will.
haha.

t0 b0b..
welc0me t0 da real w0rld?
camni la real erk?

*_*

t0 jack..
thanx yep.
kuatkan semangat 0d.

t0 r0y,,
haish!ni s0rg ag..
huhu..

6t aku p0s entry psl MALAKOFF oke?

=p

Unknown said...

ceh!!!!
hampeh je ayat!!!

wei..
long...
xreti2 nok ejas ke nana sorang...!!!!

ish3!!!
nok kene woyak sokmo!!!

makesure de kete honda..
smART+BERGAYE+DISUKAI RAMAI..
lalalallalaaaaaa....