CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 8 July 2009

kembali ke uDm tercintakah?

7 julai-sesi mengambil jubah oleh 3 sahabat..sepertimana yang dijanjikan kami berdating hari kelmaren dan sempat breakfast di mcD bersama sama after selesai pembyaran di BIMB..dengan bergaya yang agak feminim+s0pan kami menuju ke uDm..huhu


terkejut berut melihat barisan yang panjang giler utk ke bilik jubah..haish! tibe2 hati aku debar semacam jer..awat erk?dan tanpa berlengah apabila kami menjejak jer kaki di f0yer DKU teha cepat2 tarik aku (melindungi ak drp bertemu sese0rg) aku agak kaget+terkejut la..o0oh..rupe2 nye Xgf en aiman muncul di sane jugak..mmg la akn jupe gak at last ngn makcik tue..die kan super seni0r kami..haha..tak pe2..wat c0ol jer kate izzah n teha..ishishish..ak taw..teha takut aku kene serang k0t..ermm mcm2 la semek nie..nak lari tak lari gak..time beratur pjg nak amik jubah kami duk belakang makcik tue gak..mmg tak leh blah teha ckp..menyakit hati jer tgk makcik tue asyik duk betulkan tudungnye..(makcik,anda sudh cun takyah duk runsing2 tudung el0k ke tak!haha)..aku yg watak utama nie relax jah..teha teha..ishishish..aku taw makcik tue dah perasan kehadiran aku kat c2 tp die buat2 tak perasan la k0nonnye..las2 tegur gak aku n say 'hi..'.(dgn muka k0non2 t'kejut..haha)aku pun senyum jer la..tanda h0rmat pd yg lbh tua..cehceh..=p ermm pertemuan yg tak disangka2..hehe..time p ambik jubah td met syafik.nash n als0 fiqah..sempat gak si nash ercerite ttg new classmates die skrg..all da best la my fwens..=)

let's pics talk..



after everything d0ne...kami ke giant utk lunch n cik teha yg baru dpt gaji telah menjadi penaja di restoran 'the chicken rice sh0p'..hehe..thnx a lot darl..=)

pssstt : kat giant ader pesta thai..baju2 mmg chantek giler2!!!j0oommj00ooomm..

7 comments:

Anonymous said...

hohooooo...

makcik tu xcun la.. hahahaa...


bwek!!!!!!!



ohoooo... sile hormat pada yg tua.. hahaaa...



eh eh.. cute je kiter semua kn kn kn..?? eheheeee...



;)



oh oh! pesta thai...? eh lupe.. jom jom!!!!!!!!!!!!! layan bersama2!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

nurul izzah aziz said...

mmg daku sgt gemok d pp
augrhhhhwroooarrr
geramnye
korang dua cute je
daku jgk yg gedebab
haik
(tutup muke la)

aku said...

ish3, ade gak skrip sinetron indon or film tamil d udm...sape la agknye super senior 2..suspen pulak, nsb baek tdok adegn tarik-menarik..KALU TAK, TAJUK HARIAN METRO.."2 BAKAL GRADUAN UDM GANGGU ACARA AMBIL JUBAH" ataupun "2 BAKAL GRADUAN KEMPUNAN HADIR UPACARA KONVOKESYEN UDM GARA2 LELAKI"...relek, sy sokong kamu..hehe

Unknown said...

selamat berkonvo

aku said...

pertembungan terhebat tahun ini khamis depan???...saksikannya secara langsung dr DABS???...sy neutral, sy kenal dua2, br2 nie sy trserempak ngen HR@"makcik tua" 2..masing2 dh de life sndiri kn,

aku said...

lupakan yg lalu..

Jalilah Jali said...

to tieha,,
mmg cute pun..
**feweeeet***

*_*

to izzah,,
d0p tembam2 eh..
c0mel jah..
hehe..
maintain n0h..
=)

to zanetti,,
selamat berk0nvo jugak!
=)

to aku,,
huhu..kam0o terlalu berimaginasi tinggi la..
haha..
ade ker cam drama hindustan..haish!
kami pr0fesi0nal taw..
betui..masing2 dah bahagia ngn hidup masing2 0d..
yg penting belajar drp yg lepas..
BTW thnx 4 da c0mments..
*0*