CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday 10 July 2009

akhirnya

Alhamdulillah..

akhirnya usiaku telah pun mencecah 21 tahun..
(org cakap usia cmani dah bebas spenuhnye..tul ker? )

akhirnya aku dapat menyambung study aku ke peringkat ijazah..
(even mmg aku dah pusing 360% drp c0urse yg aku ambik dulu..aku akan cube lakukan yg terbaek c0z ini bidang yg aku minat n pilihnku sndiri..)

akhirnya aku berjaya menjejakkan kaki ke bundle pantai teluk ketapang..
(sangat teruja dgn baju2 disitu shggakan hmpr rm100 aku belanjakan..awesome!)

es0k kene setelkan ape yg ptt secept mungkin..
3hr lg segalanya akan bermula..
perjalanan hidup yang baru..
insyaALLAH..

pssst : thanx a lot t0 all frens yg tak jemu2 memberikan semangat dan kata2 perangsang utk aku terus tabah menjalani hidup sehari hari di rumah ini sehinggakan aku mendapat hadiah terbesar sempena ulangtahun aku ini..terima kaseh byk2..


9 comments:

dnieAlias said...

slamat hari laher budak..heheh..dah tua..nanti celebrate di MID yah!!!!! janjituuuu..u blnja lah,keh keh

Ash said...

wooo..tahniah ler dapat UM kan???
hebat la...btw, hepi birthday, the best present dapat further degree..heee

kl mali said...

tahniah sempena hari lahir dan dpt msk u...seme shopppig mall2 utama menanti kunjungan anda..1utama, mdvalley, d curve, suria klcc, dll, bolehla upgrade dr bundle 2...hehe

isha said...

tahniah ja!!.. 3 taun kn course ja ambik.. n eppy bufdy!! blaja molek2..

pinkylixious said...

to dinie..
waa..gue blanjer kah?
hehe..orite darl..
c u 6t erkk
=)

to kak ash..
yeap..UM..
alhamdulillah..
yhanx sis..
=)

to kl mali..
tenkiu..
kat sebelh KL tak panggil bundle da..
'pre loved items?'hehe..
j0om j0om bijou bazar..
=p

Jalilah Jali said...

to aisyah..
yes..3 tahun..
time kaseh ya..
tc darl..
=)

TENGKU FARIHIN said...

congrates2.cewwahh dpt UM..

zanetti_be said...

selamat menempuh dunia PJ.hahahah.kuat la demo gi midvalley pashnie

Jalilah Jali said...

to ayien..
tenkiu..c u 6t erk..
=)

to zanettii..
haha..mmg d0s..keringla p0ket gua sih..
haish!