CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 18 February 2009

so sad...

Sedih yang teramat apabila orang yang kita sayang jauh di mata..tetapi walau apa pun yang terjadi kita jangan lupa yang mereka sentiasa dekat di hati kita.Berdoalah setiap hari semoga orang2 yang kita sayang sentiasa berada di dalam keadaan sihat dan ceria selalu.Hari ini my love dimasukkan ke hospital kerana menghidap dengue fever..selepas hampir seminggu menderita sakit dan demam yang teruk dia disahkan diserang virus denggi. Sebenarnya mengikut perancang,kami akan berjumpa dan 'hang out' bersama2 hujung minggu nie..tapi nak buat camna benda yang tak disangka telah terjadi.Aku sedih dan terkilan sangat kerana tak dapat menjaga dan melawatnya ketika ini,sedangkan aku taw yang dia sangat memerlukan aku..hmm..Long distance la katakan..sorang di pantai timur..sorang di utara..beginila nasibnya.My love sekarang dirawat di hospital Sultanah Bahiyyah,AS..Minggu nie aku rasa hidup aku memang tak berapa nak tenang dan stabil..asyik ingatkan dia jer..dahla semalam ader progress test.Nak study pun tak berapa nak masuk dan tak ader mood,so aku tawakal jela camne result nanti..yang pasti aku dah buat yang sebaiknya..papa,i mis u...semga cepat sembuh..
hmmm xOxO..
=/

3 comments:

Anonymous said...

smoga a.eman cpt sembuh...
cheer up..

Jalilah Jali said...

dear chenta,
insyaALLAH..

TENGKU FARIHIN said...

a.aiman is getting well sis..
alhamdulilahh