CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday 17 June 2012

Senior Year~Saying GoodBye!

Assalamualaikum! 

I'm so happy. Alhamdulillah 3 tahun sudah berlalu dan semalam merupakan hari yang paling 'touching' bagi aku. Macam orang lain juga, aku akan sentiasa kenangkan life sepanjang aku di kampus tercinta ini. Sedih nak tinggalkan rakan2, suasana kampus yang sentiasa tenang dan membuatkan aku sentiasa rasa selamat berada di sini. Ok, now move on to the next phase in your life girl! working! ehem.

UM IS ONE~









peace yaw! will miss u guys!


p/s: i got another last minutes offer from a private organisation to do my internship there. Quite interesting with allowance and so on. Finally aku accept to do my intern there! yeah, the private one. AFC in the house!  dup dup :)

No comments: