CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday 26 November 2011

SUKMUM 2011


Assalamualaikum w.b.t

Selamat Tahun Baru! Salam Maal Hijrah 1433..T_T


Dalam kesibukkan aku menyiapkan assignments, study for tests, manage a project, aku juga sibuk dengan sukan SUKMUM (Sukan Mahasiswa/wi Universiti Malaya). SUKMUM merupakan satu acara sukan tahunan yang wajib dan setiap kolej akan mengambil bahagian dalam setiap acara yang dipertandingan. Pada tahun ni aku join sukan bola jaring dan bola baling. So, memang agak penatla lately..nak membahagi masa untuk training, siapkan assignmnets n study untuk tests. Alhamdulillah, sukan2 yg aku join semuanya dah berakhir hari ni. Results? ok, for netball we got Silver! and for handball just till three quarter jer. Now, fokus aku hanya untuk siapkan kerja2 yg tertunggk n study jer..chill? will think later..huhu..tak sabar nak njoy dowh, year end sale n mcm2 lah! haha..i got another big project for this upcoming December..pray for that.. :)


KK11 (Kolej Kediaman Ungku Aziz) netball team~

sempat lagik berposing time fitness training..+_-
we at Bukit Cinta, salah satu port yg femes kat UM ni..

KUAZ handball team~
i love sports!

For girls, untuk dapatkan bentuk badan yang cantik rajin2 lah bersukan yer. Seriously, if u look at women athletes's body/figure..fuh, superb! haha..*fakta*


ppsstt : 1 hari berhujan, berpanas..akhirnya..sunburn! waaa :(

No comments: