CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday 17 November 2011

randomness


Assalamualaikum w.b.t

Hi n happy Thursday. Yeay! esok dah Friday kan. weekend! Sekarang sangat busy dengan game, practise,tests, assignments dan study. Minggu ni memang hectic la. Tak cukup rehat dan memang xsempat langsung nak buat revision before masuk class. Dan yang paling memilukan adalah aku tuang/skip class ari Isnin aritu coz aku rase belom bersedia nak masok class tu.haha.boleh x? ermm padahal aku xstudy or buat revision pape time tu coz xsempat dan agak malas. Lecturer aku tu memang strict n suke bertanye soalan so if x well prepared memang tercungap-cungapla.hihi.

Now sukan SUKMUM ( Sukan Mahasiswa/wi Universiti Malaya) dah start. Sukan antara kolej, banyak acara yang dipertandingan seperti bola jaring,badminton,olahraga,bola tampar,kayak,softball dan macam2. For this year aku take part dalam netball and handball. Ig=ngat dah nak stop main tapi memandangkan dah final year n last dah join SUKMUM ni aku layan jela. So memang hectic week la sepanjg minggu ni n minggu depan.Fuh!

Esok mau balik kampung.again? haha. yes! again...

ok,bye.

psstt : i need some treatment. urm not really treatment but rewards! hehe

1 comment:

Shafiq said...

Being busy and hectic, we must take care our health very well. Physically and mentally.. :-)