CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 24 August 2011

family.love.



Assalamualaikum.

Dalam sedar or tidak percutian selama 4 bulan para pelajar universiti akan berakhir tidak lama lagi. Apa anda buat sepanjang percutian panjang itu? Moga2 semuanya adalah sesuatu yang berfaedah dan yang penting kita semua gembira. Start bulan 7 aritu memang aku duk rumah jer n adela 2 kali turun KL teman my br0 buat medical f0llow up kat IJN n shopping f0r raya sket. Alhamdulillah puasa pun sepenuhnya di rumah and a week after raya will be g0ing back to KL.

Di saat di rumah aku memang banyak menghabiskan masa dengan insan2 tersayang..mak dan ayah. Seronok rase..bayangkan boleh dikatakan setiap minggu akan keluar bersama membeli juadah berbuka puasa, shopping, riadah and so on. Rasa cam kembali zaman kanak2 plak jalan2 ngan mak ayah kan, but bagi aku memang bila kat rumah or kat kampung my life just with my family sejak dulu smpaila sekarang.Friends? I only have 3 cl0se friends okeh! Ayah aku plak kalau nak ke mana2 sure akan ajak aku temankan like ke bandar untuk urusan bank or beli alatan projek. My mum plak memang sekepala la ngan aku. kaki shopping tahap parah dah.adus. mane tak tumpahnya kuah kalau tak ke nasi.tak gitew?hiks! n yang paling penting 'WE LOVE SHOES!!'

me n mamita.
* pic ngan my ayah tiada utk dipaparkan c0z bile ngn ayah sure aku yang kene drive n penggunaan hp tidak dibenarkan sama sekali ketika memandu.+_-

c0rak n warna baju pun nak same.+_-


thank y0u s0 much f0r everything!<3


ppsstt : tetibe tahun nie baju raya kasual pun ada.jeans,tshirt.haha.memang kanak2 ribena betui.


ok.bye.



2 comments:

Anonymous said...

ahahhaa! ribena pun ribena la! bukan mmg sokmo ribena ke awok tu!hahhaa

:D

isha said...

uww.. x lme lgi da kne balik u.. x abis lgi nk enjoy...