CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday 29 November 2010

jajan best mase stadi.

jenis aku kalu stadi mesti nak menguyah je kijenye.s0 time stadi week lagi aku kan prepare untuk beli macam2 jenis biskut untuk persiapan musim exam. kalu xmengunyah time membca memang tak sah. ok, skunk my feveret xlain xbukan biskut wang2.owhh itu dadah ok! aku boleh habiskan satu bungkus besar sehari.haha..then trus rasa malas gile nak stadi..kahkah. rumates aku ckp mayb sebab tu adalah biskut beras kot dats y ngntuk gile nak mampus after habiskan sume biskut tue.haha. then biskut pilihan aku adalah biskut lemak manis ikan kecik2 a.k.a biskut anak ikan comel. nak makan pun sayang.huhu..

pic : hari ke 5 exam. paper sport injury.
kepala stress tp control jer senyum tue..wee*

alhamdulillah..dah selamat jawab 5 paper pun pada Jumaat yg lepas..petang tu k0non2 nak lepak hilangkan kekejangan otak *ada kew* haha..s0 aku ajak En Aiman teman tgk wayang n jln2..destinasi hari tu ke IOI Mall Puchong..ok,nie first time aku ke IOI..selama nie lalu jer x penah singgah. best jugak rupenye..tiket murah mmg best..hehe..kami pakai student kad s0 dapatlah harga RM6 seorang..on that day kami layan cite..Bruce Lee, My Brother..xdela best sgt tapi boleh thn..layan jer..
Next time mayb akan ke IOI Mall lagi utk catch a muvie..hehe...aku nie jenis if sukekan suatu tmpat aku akan p ke sana sampai b0san..ohooo..sama gak ngn makanan yg aku suke..aku akan makan smpai aku sndiri naek muak..hehe..kawan2 aku kat cni paham sgt ngn perangai aku yg satu nie..En Aiman lagi la..s0 layan jer..kesimpulannya hari tue mmg ser0n0k jugak tapi badan aku letih xleh blah..asyik pikir nak tido jah!

paper 5 hr berturut2 bai..mane leh tahan gua cakap sama lu..2 m0re papers t0 go!!
cepat2..hari rabu nak angkat brg trus blah..boleh x? hmm

pic peneman yg setia wajib letak jugak.kalu tak mau mengamuk kang.haha.


psstt: time exam nie ak ase m0od aku xbp cun jer..cepat ngt sensitif. owh lagi satu aku mmg sensitif n pantang sgt if pic aku yg comot n buruk nk mmpus dipaparkn kat tenet..hmm aku ase bkn aku jer yg xsuke..org lain pun same k0t..naekkan nafsu amarah aku jer nie.aarrggh! kalu nk letak pic kwn2 or sape2..cr la pic elok sket..kesian kwn2 tue nant..skali skala nk mencmpap jugak..DNT BE SELFISH OK!

Bye.

1 comment:

lecka said...

sape plop ltak gmbr jaa hok comel lote ni jd hudoh...ish3..... =p
xpe yg pntg kite tau yg kite sme2 cun melecun...hahahahah