CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday 6 November 2010

I was tagged by Cik IntaQ.

Assalamualaikum..

sekian lame x mengupdate bl0g..malam nie after siapkan nota n stadi sedikit sebanyak..m0od untuk berbel0g datang mencurah2..macam2 yang nak st0ry setelah sekian lama menyepi..hee~

first of all..buat tag ini..

3 nama samaran kamu


jaa - classmates,kawan2 rapat,kawan2
kak long - family, sedara mara,nana
jalilah - kawan2 yang gile skema..haha


5 tarikh penting dalam hidup kamu

10 July- my besday
1 may- my mum besday
10 April- my daddy besday
26 may- my lil bro besday
15 Nov - besday my love

5 perkara saya buat semalam

kemaskini nota2
basuh laundry
kemas bilik
tid0 di siang hari..gehh3~~~
keluar ngn En Kekasih


5 perkara buat saya gembira

sembang+lepak dengan si dia
dapat makan s0mething yang super duper best n nice
shopping tanpa perlu gune duit sendiri
dapat kasut, handbag, bajus baru
travel with my family

5 tempat percutian idaman saya

Krabi,Thailand
Perhentian Island, Terengganu
Pulau Sipadan, Sabah
Japan
Perth, Aussie

5 sebab saya jawab tag ini

sebab di tag oleh Taq
sebab saya suka
pengisian belog
as a warm up to start another entry
i want to..


5 orang yang nak di-tag

Isha
En Aiman
Teha
Palie
Ainul

D0NE!

5 comments:

isha said...

cyg... isha mne nie.. adakah sy???

intaq said...

jaa:
tenz! mmg xabs org kne tag ni..sbb soale die suh tag ore..hehehe ;D

Jalilah Jali said...

t0 isha :: yela..itu kamu laling..sila jawab.wee

t0 Taq:: taw xpe..haha

Unknown said...

aik..aku pun kene ke?

Jalilah Jali said...

to palie:: haik!sila jwb..hehe