CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 16 June 2010

aku dan dia.

You're...
My Friend,
my companion,
through good times and bad
my friend, my buddy,
through happy and sad,
beside me you stand,
beside me you walk,
you're there to listen,
you're there to talk,
with happiness, with smiles,
with pain and tears,
I know you'll be there,
throughout the years!






i met this girl las week and did s0me 'makan2' f0r celebrating her belated befday.

i'm glad u r happy n0w..g0od luck fatiha!

Happy Belated Birthday Sayam! T_T
insyaALLAH next sem i akan selalu visit u in Serdang oke.


psstt : i'm h0me n0w..still tired..h0oo..JB+Singap0re were awes0me!

ok,bye olls.

8 comments:

dnieAlias said...

oke.sekarang saya sentap.

Jalilah Jali said...

dean::n0 sentap2 oke..haish! kam0o enggak ada time tu,sudh pulang UPM s0 i ajk cik teha tmnkn p KT n i blnje her mkn2..hehe +_-

The STAR is Born... * * * * * * * said...

saya pun nak sentap..3X sentap! =(

nurul izzah aziz said...

lagu d blog kamu sgt besh lah jalela..jiwang gitu..huu...

;-D

Anonymous said...

kak ja.sengaja atau kebetulan? di blog ayien skrg pon ada tulis poem tu hahahahahha but ayien dah private banyak paparazi hahaha

wdj owner said...

molek doh mu bawak dia gi makan2.haha.kasi gemuk skit

isha said...

jaa.. tulun tulis blog org.. huhu.. mls nye nk mengupdate... uww..

Jalilah Jali said...

my love::sentaplah sgt..wek =p

palie::mmg ptt pun od..huhu

ayien::yeke?kebetulan..

isha::bkp0 malas ngt eh?duk umoh duk sajo gop od..=)