CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday 21 May 2010

saya suke mereka.

i love my sh0es! T_T

me wit my beloved syamim! mmmuuaahx!

Hari Potensi Kanak-Kanak Tadika KEMAS 2010

saye memang suke budak2 kecik..besar sket pun suke jugak!
semasa saya bersekolah rendah (kecik2 dulu) selepas s0lat mesti saya berdoa kepadaNYA agar mak saya mengandung c0z saya nak adek!!
ye, saya bersyukur c0z mempunyai seorang adek lelaki but saya bagitaw mak saya, saya nak ramai adek. saya suke dikelilingi oleh dak2 kecik yg mmg chumel n mcm2 kerenah. saya suke bile umah saya bising dipenuhi suara kanak2. saya nak sume tue! but my mum ckp xdak rezeki..nak buat cmane kan..xpela..=)

penah dulu after pulang dari sekolah saya p umah jiran saya dan angkut cucu dia pada ketika itu berumur 2 thn, saya bawak balik umah saya..malam baru saya hantar budak tue balik umah die.hehe..

semalam hari potensi kanak2 tadika KEMAS, s0 saya xlepaskan peluang ikut kazen saya pergi tengok kanak2 yg comel n aktif ini membuat persembahan mereka..

check it out..

menari zapin gituw..


sumpah c0mel jew tengok kanak2 bernasyid..most of them berumur 4,5&6tahun.


psstt : mak saya penah ckp pada saya, nak keje kat taska x? ugagagaga..+_-

lastly,
HAPPY BIRTHDAY TO MY LOVELY FRIEND, FATIHA anak En Daud.
20 May 2010
i love u sayam!

later,
*hugs*

7 comments:

The STAR is Born... * * * * * * * said...

sabar sayangku...
kahwin nanti kita usahakan dapat anak2 yg banyak ek..kecik comel je muka mcm papa dia yg smart ni.. =P

Unknown said...

molek doh keje taska. tak tension mane. mu ajar diorang pjk.baru best..didik sukan sejak akar umbi.huhuh

Anonymous said...

laling!!! wah! tulis smpai sini kot..thnx igt i..;)

lecka said...

saye pn pndai zapin..mai laa blaja dgn saye...hehehe...but still frshie....

Jalilah Jali said...

t0 En Aiman::
huhuhu..*malu i* =p

Jalilah Jali said...

t0 palie::
aku ader t'pikir g0p tp dgr pengalaman teha..haish! berubah fikirn hbs n0k keje kat taska..haha

Jalilah Jali said...

t0 tieha::
u r m0st welc0me dear! =)