CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday 3 May 2010

Monday m0rning::brekky at McD.


hidup perlu berdikari.
dat's the m0st important thing i've learnt here.

0k, dah nak hampir setahun aku duk b'jauhn ngan fams n banyak yang aku belajar erti hidup sendirian di tempat orang. dulu2 aku memang tersangat jarang buat s0mething s0rang2..yela, member2 ramai kiri kanan depan belakang, mak ayah pun dekat jer,,kalu tak reti nak buat s0mething my parents akan tolong setelkan. but n0w, sume kene buat sendiri. kene pandai bawak diri.

apa yang penting r berani + yakin.

arini aku buat salah satu benda yang aku suka.

lepak s0rang2 layan perasaan + makan McD punye breakfast set.
ar0und 8.30 am dah siap n m0ved t0 Bangsar.

Metr0+c0ffe+burger

self timer punye pic s0 inilah hasilnye..T_T


then,

br0ught Sang Hitam utk dicuci c0z dah 2 mggu terbiaq tak terurus. same2 layan m0od exam aku.hehe..kesian d0wh..



dila, my c0ursemate wit her new hair cut. 2 bulan skali tukr style rmbut. ish3.

0ke, met this girl at tempat cuci2. 0ne of her feveret place c0z leh tawar menawar ngn uncle tukang cuci 2.huhu..aku pun duk menawar jugak.haha..


ppsstt : hidup ini tak selamanya kita perlu bergantung kepada orang lain. bila kita dapat melakukan sesuatu dengan usaha kita sendiri itu lebih bermakna. daku makin expert jalan area Bangsar, Pantai Dalam, Kerinchi, n seangkatan dgnnya..h0hoooo.
*org2 yg rapat ngn aku taw yg aku sgt fail bab2 nk igt jln*

c0ngrats The Blues! * i l0ike this team jersey,my feveret jc!*

ok, babai.

9 comments:

zanetti_be said...

cehhh.kaloh gok Chelsea ko Inter.hahah.inter the best..mu otai dowh jalan bangsar?ok la tue.leh aa banjer aku minum old town

ZARA MUSTAFA said...

3 hari berturut2 makan mcd sbb kafe kolej x bukak.aiyaakk..dah tade prsaan kat mcd bulan ni. hak3

Jalilah Jali said...

t0 palie::
mu mmg fanatik inter 0d..btw Chelsea perf0rm sgt2 g0od in each game d0wh..huu..yup, b0lehla stakat mu nak jln2 Bgsar mkn 0utbacksteak or pape..hehe..0ld t0wn?dekat jew..ak 0n je if mu nk blnjer..haha

Jalilah Jali said...

t0 zara::
ha?3 hr berturut2? dasat tue..cnie McD agak jauh la s0 time kuar jer dpt mkn McD..=)

The STAR is Born... * * * * * * * said...

U've passed the 'test'..!
well done.. =)

AinSaffarudin said...

Jaa, kite penah pegi tgk wayang sorang2. Kira berdikari tak mcm tu ? hehe

Jalilah Jali said...

t0 En Aiman::
teng0k ler sape..
hehe.. thnks dear! =)

Jalilah Jali said...

t0 ain::
yeke? urm slumber gle tue..ja pun nk try g0p tp smpi skunk failed.haha +_-

miEmi zahari said...

gud 4 u jaa... mcm sdey pon ade bc entry ni..huhuhu (sowry, ter emo cket)