CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Sunday 4 September 2016

Happy 59th Independence Day Malaysia


For this time Merdeka Day,  I just bought 2 flags as requested by Ammara. Itu pun die tertengok masa kat Giant and said medeka! Pandai betul. Tokbah die yang ajar masa duk kt Alor Setar selama 3 minggu aritu. Budak2 memang sentiasa semangat kalau tgk bendera ni dan bila tiba Hari Merdeka. Even diaorang tak faham sangat apakah erti kemerdekaan tapi semangat bila tengok bendera tu datang berkobat-kobar. Aku? Ntah dah tak rasa apa-apa. Macam hari buasa je yang seronok dapat cuti lah. But today aku terlebih rajin so aku pergi office kejap dalam 3 jam lebih setelkan kerja yang urgent. So OT ni bolehlah aku convertkan kpd cuti. Lega ok since cuti dah tggl ciput je untuk survive sampai hujan tahun.

Semangat tak saya..deka! Her own version of 'merdeka' :)

Right in the morning before left to the office! Ok new spot for breakfast😉

In the evening, we went to Putrajaya as it is the most enjoyable place to ride a bike. Betul x? Of course lah kan kat sana public holiday and weekend mmg less traffic and sometimes sunyi sangat. But I love Putrajaya so much!




Sambil tunggu husband mengayuh aku bawak Ammara pergi main dekat playground. Makcik ni sekarang pantang taw nampak playground mesti nak kena stop jugak even sekejap. Aih. Kebetulan aku jugak bawak sports shoes so gunakan masa yang ada jogging sekejap. Seriously aku nak kurus!! Haih awatlah susah sangat kan. Mana tak nya bila makan tak hingat dunya. 😭 

Oklah doakan aku dapat berat badan idaman. Selamat Malam! 

Love, J

No comments: