CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Tuesday 7 January 2014

My Review- The Best Korean Drama


Hi, Samekom!

Sejak kahwin dan tinggal di rumah en suami yang ada unifi ni aku banyak menghabiskan masa dengan menonton drama2 korea online dekat maaduu.com atau dramago.com .  Jarang sangat dah tengok tv dan jugak lepak di panggung wayang. Baru berbaloi bayar mahal2 kan.hehe. Memang banyak sangat cerita korea baru-baru yang super best tapi ni ajelah yang dapat aku tengok sepanjang 2013. Cerita nie sume best sangat bagi aku coz sesetengah drama tu bila tengok first episode cam dah boring kan tapi yang ni semua bila korang dah layan first episode mesti nak tengok yang seterusnya hooo. best! Ni list yang aku buat ade dalam 7 drama yang aku rasa the best! Aku ni jenis sume genre aku layan tapi aku paling suke action, crime,school and romance.:)

B
Korean drama fever! Ok, sini aku ade listkan drama-drama latest aku tengok dan  wajib tonton ye. Ada serita lama dan ada yang baru bersama poster watak utama lagi. Biasalah..perempuan kan nak tengok cerita tu best ke tak tengok hero dulu.haha! If nak tengok sinopsis drama-drama ni sila google ye, malas aku nak taip banyak-banyak hokey. hee!


IRIS  *9/10
action, crime and romance


main cast : Lee Byung Hun. oppa gantang! uiks *one of my fav actor since berzaman2*


I MISS U  *9.5/10
action,crime, romance

main cast : Park Yoo Chun.


MAY QUEEN  *8/10
crime and romance

main cast : Song Seung Heon  


SECRET  *9.5/10
crime and romance

main cast : Ji Sung


INNOCENT MAN  *8/10
crime and romance
  
main cast : Song Joong Ki



WHEN A MAN LOVES A WOMAN  *8/10
romance

main cast : Song Seung Heon *x-cast cite Auntum In My Heart, tp skrg makin macho! haha


THE HEIRS  *10/10 (terbaik)
highschool and romance

main cast : Lee Min Ho *fav!!! super cool


till then.chiao

p/s : aku memang hantu cerita korea, dari dulu sampai sekarang even dah bergelar bini orang. Sekarang husband aku pon duk layan sama.haha. If orang tanye aku negara mana nak travel  macam jauh2 sket kan aku akan jawab Korea dan Japan! okay, masuk dalam #mywishlist yang tak tahu lagi bile leh sampai.huhu.


No comments: