CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Monday 18 February 2013

CNY Holiday



Assalamualaikum.

It's almost 2 weeks maybe since my last post here. Actually banyak aja perkara yang nak share kat blog ni tapi kekangan masa dan agak sibuk dengan kehidupan seharian maka tak sempatlah jadinya nak on lappy ni. Last week aku memang bercuti sakan. Off sampai 5 hari okay, so aku amik keputusan untuk balik kampung, Terengganu! So habis je kerj last Friday tu aku shooot balik Terengganu dengan my brother yang sedang bercuti seminggu. Untungkan jadi cikgu, sekolah tutup maka cikgu pon cutilah.fuh! Around 1 am gerak dari KL coz nak elak highway yang confirm2 jem teruk, alhamdulillah selamat sampai rumah jam 8.30 am setelah stop tido di beberapa RnR sebab tak tahan sangat ngantok.huh

Cuti Chinese New Year yang agak panjang so ramailah yang nak buat kenduri kawen bagai kan. Last week aku attend majlis kawen my seniors since diploma aritu En Wapi dan Puan Fana. They all ni seniors aku dan pengantin lelaki ni merangkap best friend my love. Finally they got married! The wedding so simple and too sweet okay! This is like what we imagine and we want too. :)

 creative n sweet! peach colorrr!

En Aiman yang khusyuk duk menulis dalam guest book, semangat kott adela tu nak kenekan orang.

I'm next? Pray for us +_-

New baby now at home. Muka dak excited dapat kete baru from mum&dad. Patutla laju je drive nak balik Terengganu. Aku pulak yang xtaw. ngupenye ade something! huh. Welcome to our family handsome!

Last but not least, a dream comes true. Frust jugak tak sempat nak tengok dan bagi support kat my love yang masuk race on Saturday last week. It was his first time join this event and be a champion! Congrts! I noe, this is want u r always dream kan. Next time i'll join u okay. But for sure aku takkan duk sebelah, menjerit pecah suara kot nanti. haha



Peace yo! senyum sampai ke telinga and bercerita kat aku setiap hari tak habis2 til now bout his experience dan kegembiraan itu.Layan jela..hehe..*i noe u wil read this blog, i gurau je ye* =p


Till then, bye.


p/s : i miss my uni life, i miss my hometown, i want to quit from job, i want to move back to hometown...how i wishhhhh! -_-

No comments: