CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Saturday 26 May 2012

My Days

Assalamualaikum.

Alhamdulillah. Lagi beberapa hari lagi akan masuk bulan Jun. Saat2 terakhir aku bergelar seorang pelajar kian dekat. Banyak kenangan manis pahit sepanjang 3 tahun aku bergelar pelajar di kampus tercinta ni. UM IS THE ONE! :) Lately, aku busy sangat dengan assignments, tests,training n tournaments! Dari dulu sampai sekarang itulah rutin aku. Akhir bulan Jun ni jugak aku akan start practical/internship. Means..rutin harian aku akan berubah.. moga2 aku dapat menghadapi hari2 mendatang dengan penuh tabah dan segalanya berjalan dengan baik. Pray to HIM.

So, recently I..

with my college netball team in 'Mini Karnival Bersama Menteri Belia dan Sukan'

yeah, still have time to lunch n hang out with him! even sekejap but i have to manage my time wisely! =p

my teammates! UM netballers! :) lepak2+makan2 after game..

my weekend! attend intern ship workshop~ 

with teammates yg ohsem!

finally! it's over! setelah 3 mggu berturut2 mghabiskan masa dengan kejohanan liga IPT ni..syukur..3rd place! +_-

just fall in love with my new blazer! 

my classmate! 3 tahun sudah..aftr this no more class dear!

foods always make me feel super happy! ok, sedikit tembam skrg kerana makan ikut sedap perot jew! :(
oh, aku pakai bawal! setelah sekian lama.....

The momento! love them :)

with my Weight Training classmates! as usual..dikelilingi para lelaki yg ganteng2 haha!

another blazer! one of my hobby now besides collecting shoes! :p

on the mother's day! my mum came to KL for my cousin's wedding n we enjoyed shopping together!

ok, sekian,


p/s : Selamat mengulangkaji pelajaran buat rakan2 seperjuangan, final exam just around the corner.. Next week my classmates will come to Trg for a vacation! Kenyir Trip 2012! :) off to home town today! yeay!

No comments: