CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 7 March 2012

PKS Netball IPTA


Salam.

Rutin harian aku macam biasa, alhamdulillah aku dapat uruskan masa dengan baik di mana as an athlete time management tu sangat penting lebih2 lagi kalau still study ni. Even sibuk dengan training aku tetap akan spend time before tido or awal pagi untuk study n setel homework ape yang patut.

Sekarang aku asyik update pasal netball jer coz blog ni memang tempat untuk aku share pasal hidup aku means aktiviti harian n whatnot. Dah macam elektronic diary la plak kan.. :) Byk kenangan2 dan aktiviti2 yg telah aku buat aku abadikan dalam blog ni..bosan2 bile baca balik nak tergelak pun ada.haha. :p Ok, last weekend i got a tournament..team aku mewakili PKS IPTA ( mix netballers from UTM,UM,UITM) 4 team kiteorang hantar..


Kejohanan Bola Jaring Terbuka Puteri Umno Malaysia 2012.
Stadium Juara, Bukit kiara





my team! 3rd place wooott!

PKS Netball IPTA
our BIG family! bangga rase dapat satu team ngn M'Sia Netballers kot..u guys awesome!

ok.sekian.


p/s : esok akan bertolak ke Perlis untuk Kejohanan Bola Jaring Terbuka UNIMAP. Seriously, aku tak suka skip class disebabkan pergi tournament..urm, but i have to...insyaAllah after game nanti akan catch up balik kuliah yg tertinggal.