CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Friday 6 January 2012

perubahan mendadak


Assalamualaikum w.b.t

Sejak pulang ke kampus ni rajin jer aku update belog bagai kan. 1 hari mahu 2 entry trus. Al maklumlah, coverage broadbnd kat bndar besar ni terbaikla..tak macam kat kampung aku, fuh..nak dapat 1 bar pun payah.

Stay kat rumah selama 11 hari lamanya jangan tanyela aku buat ape. Confirm2 makan, jalan2, tolomg mak ayah kan..study? sekejap2 jer pegang buku ok. 4hb ak balik KL smpai lebih kurang 9 pagi..depart from K.Trg around 8.20 cuaca agak mendung..smpai jer KL panas bukan main..pergh! kat rumah aku siap tido pakai sweater n stoking kot..memang rase lain macam jer suhu badan aku ni.

Then dari LCCT aku ambik bas ke KL Sentral n kat sana En Aiman fetched aku then kami ke Genting Highland for lunch. Saje jalan2 ambik angin sejukla kononnya..padahal kat atas sana pun xbrape nak sejuk..lepas puas lepak, makan2, window shopping kami trus gerak turun dan next destination ke The Curve. Giliran aku untuk shopping dah habis so now turn En Aiman plak..sakan membeli..jualan awal tahun?huhu..not bad la..mmg still ade sale gle2 lagi kat outlet2 Padini, Brands Outlets, ZARA and so on..mayb smpai raya cina kot..stock clearance..

Urm sehingga hari ini cuaca kat KL ni memang panas tak hengat..nak study dalam bilik pun xbrape selesa..ngantuk jer lebih.haha..ok, dah..nak pergi bersenam plak. T_T

our lunch! makan Marry Brown jer mampu kat Genting tu.hee


p/s : ngidam spaghetti balognese @ Milano Pizza~

2 comments:

nurul isma said...

cameron laa sejok. bole pakai sweater and stokin. hhhahaha...

Jalilah Jali said...

isma : cameron jauh sgtla nok g on the spot..haha..next time- a place must go! already in my list! hehe