CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 19 October 2011

weekend diary.


Assalamualaikum w.b.t

Morning! Just had my breakfast. Hari ni sangat lapang ok, i'm free :) this semester i have no class on Wednesday and it's time for rest n doing such room activities. Laundry, sweeping, blogging, reading, music, movies n so on.

Last weekend merupakan hari yang sangat busy bagi aku. Starting on Friday-Sunday. On Friday i had a meeting n briefing about MALAKOFF. This is 3rd time my friends and I join n be volunteers for this event. 5 marks ok! Then, sudah jer briefing tu aku gerak ke Sunway to pick up Incik Aiman n Sheqri n heading to Stadium Paroi, N9. Tgk bola N9 vs Felda United. Guess what..memang terbaik la N9 main..stadium die memang besar n happening gile. Orang N9 memang support gile la depa punye team. On my way ke Sunway from UM aku stuck kat federal highway. 2jam kot! mmg tension gile r. biasanya paling lam6e pun kalu stuck dalam jammed 1 jam smpai r walaupun kalu ikutkan from UM ke Sunway tu 20 minit jer pun.huhu. So ari Jumaat tu smpai kolej mmg lewatla..penat ok.

Sabtu. Jam 7 pagi dah tercegat untuk uruskan event MALAKOFF tu..mmg hot gile on that day but demi tugas n 5 markah yang dijanjikan oleh my lecturer tu kami layan jela..event habis around 12 noon. Then aku n member2 ke Carrefour Bangsar cari barang2 untuk jamuan mkn2 kat umah member aku on Sunday. After beli barang sume balik bilik memang tido mati la..sedar2 dah kui 2 lebih. Apalagi aku cepat2 siap coz ade mini gathring ngan coursemates(xteslians) time diploma dulu. Ikutkan hati berat jugak nak pergi coz mmg letih sgt2 n aku pun dah terlewat. Dalam kepala ni sure depa dah habis mkn n bergmbr time aku smpai Shah Alam nanti. Gathering buat kat Taman Tasik Shah Alam. On my way ke Shah ALam br aku teringat yang aku xbawak pape pun i mean food coz gathering ni ala2 potluck gitew. Sampai jer Shah Alam aku ke Giant Seksyen 7 beli bananas..tu jer yang sempat n relevant aku ase.hehe. Then trus pecut ke Seksyen 2..smpai2 ujan plak..fine. Rmai jugk yg datang on that day..fr0m UPM la rombongan terbesar..aku adalah org yg paling last smpai! :( mkn2 sket,snap2 n aku blah awal coz kui 5pm dh janji ngn Incik Aiman nak tgk die maen bola kat area Serdang. pergh..memang penat gile..tp xksah la coz sume dapat aku join...MALAKOFF, gathering, soccer..T_T 3 in 1.

Ahad pula pg2 lagi dah tercegat dekat Taman Medan or lebih specific lagi Desa Mentari at my coursemates home..masak2 n menjamu rakan2 kelas..ade kwn aku dpt biasiswa KBS so nk dpt berkat kne la blanje kwn2 jugk kan hee memang bestla masak2 ni..hehe..aku xmasak..just tolong2 ape yang ptt jer..ader kek coklat,laksa penang,kek batik, cocktail,fruits,kerang,fries, n mcm2 la..yg paling best ader singer n guitarist..happening ok! foods tu sume kami buat sndiri yep. :) After siap makan2 lepak2 aku ke Putrajaya tgk football match..macam biasa..setiap Ahad ade Liga Putrajaya n Incik Aiman maen utk HKC LK . Aku layan jela..jd supporter..after game p dinner ramai2 kat Umai D'Lake Tasik Putrajaya..manager blnje..tmpat best n nice view. Pas dinner kami ke Setiawangsa met Incik Aiman aunty n had our second dinner kat area Jusco Au2. tmpt makan tu pon bestla name restoran tu aku dah lupe.hee..smpai kolej around 11.30 pm..TIRED!

Masuk jer ari Isnin memang pack la dgn class n asaimen sebakul atas kepala.haha.


ppsstt : pics akan aku upload kemudian..mn best kalu cerita pnjng lebar tanpa fotos kan..urm now agak busy dgn progrm Futsal, training SUKMUM, test, holidays! semalam aku maen badminton sukan Interbatch n my batch CHAMPION! dah lame aku xmaen bdminton ni..alhamdulillah bakat sket2 tu masih ade. tetibe rase nak start maen badminton plak. :p


till then. salam.

No comments: