CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Wednesday 6 October 2010

hidup as a student.

this week banyak jer asaiman yang nak kene submit..s0, siang malam kene duk mengadap lappy.tapi yang besnye this week juga banyak kelas yang dah habis dan ada kelas yang batal. this week juga aku terpaksa skip satu kelas c0z ada netball game.*suke k0t* hee..

Even asaimen banyak yang nak setel tapi rase agak relax c0z banyak mase free untuk setelkan asaimen2 itu. Skunk kat UM ni sedang berlangsung SUKMUM ( sukan mahasiswa/wi universiti malaya).. alhamdulillah game netball semalam my k0lej menang so skunk kiteorang dah jadi j0han kump. Semalam after game aku ngn member aku masuk gym..w0rkout sket..nak bagi fit n shape sket badan..*kononyela*..fuh, pagi nie habis sakit urat badan..huhu..dah lame tak masuk gym..n betape lamenye aku tak berexercise sejak bulan p0sa n raya arituh..berkumpul2 lemak lam badan ni..s0 skunk mase utk fat loss la plak..

actually es0k aku plan nak balik umah..balik Ganu but sedeynye tak dapet c0z netball game habis jumaat..urm xkanla nak balik 2hri je k0t..haish! bengang gile ase..=(

arini Rabu, kelas ada satu jam jer..urm ari Rabu selalunya sesi berdating teng0k wayang..hehe..but asaimen kene setel lu r k0t..k0t?hee..

ok, badan dah rase cam makcik tua nie.bye!

3 comments:

wdj owner said...

sama jugak di UPM ini.Minggu dateline

Enol said...

lemak byk = bahagia....ahahaha

intaq said...

ainul jah hok bahagionyo...hahaha